Tekken 8 recenzija: povratak kralja "Iron Fist"!

Tekken 8 recenzija: povratak kralja “Iron Fist”!

Sedam gladnih godina nakon sedmog dijela Tekken 7, konačno smo dočekali i osmi dio: Tekken 8! Je li se čekanje isplatilo?

Tekken 8 za veterane, uključujući i mene, čini se kao povratak na poznato tlo. Tako sam se osjećao nakon što sam proveo oko 30 sati igrajući najnoviju epizodu Bandai Namcove svađe. S izvrsnom kombinacijom starog i novog, Tekken 8 ima veliki potencijal da se dopadne veteranima i novopridošlicama. Vratio se kralj “Iron Fista”! Što dobivamo u novom nastavku Tekkena, što je novo, a što staro te je li istina da je Bandai Namco odlučio uključiti mikrotransakcije u ovu igru? Odgovore na ova pitanja saznat ćete u recenziji u nastavku!

Informacije o igri:

• Datum izlaska: u prodaji
  • Platforme: PC, PS5, Xbox Series X
  • Razvojni tim: Bandai Namco Studios
  • Izdavač: Bandai Namco
  • Konačna ocjena: 9/10

Unatoč nekim nedostacima i činjenici postojanja mikrotransakcija, Tekken 8 više nego uspješno nastavlja tamo gdje je njegov prethodnik stao i na izvrstan način kombinira ono što nam se svidjelo iz prethodne serije, s novitetima, koji se uglavnom odnose na nove načine igranja. .

Jedan od tri veličanstvena

Zahtjevni Street Fighter II, vrlo nasilni Mortal Kombat i pristupačniji Tekken. Tri borbe koje su rođene u prvoj polovici 90-ih i danas cvjetaju. Uz nove dijelove Mortal Kombata i Street Fightera, Bandai Namco je objavio i novi dio Tekkena.

Kada je davne 1994. izašao prvi Tekken za “sivi” odnosno sivi Playstation, malo tko je mogao zamisliti da će igra trajati ovoliko dugo i dobro proći na tržištu. Od 1994. do danas puno se toga promijenilo, puno smo dobili, a najbolja stvar u cijeloj priči je to što smo malo izgubili, što znači da je Tekken kako vrijeme prolazi samo bolji. Sa sigurnošću se može reći da je osmi dio najbolji od svih (iako mi je još uvijek draži Tekken Tag Tournament).

tekken 8 recenzija: povratak kralja "željezna šaka"!

Stari plus novi likovi

Laka dostupnost je nešto što je Tekken seriji dobro služilo dugo vremena. Pogotovo od trećeg dijela serijala, široke i raznolike galerije likova, lakoće izvođenja poteza koja je bila i nastavlja biti vrlo napeta i uzbudljiva, te mješavine ozbiljnih i neozbiljnih tema kojom igra obiluje u Tekken 8 što je je: jedna od najboljih borbi na tržištu danas! Bandai Namco je jednostavno pronašao uspješan koncept, koncept koji je u Tekkenu 8 postao još izraženiji.

Za početak, u igri postoje 32 lika, uključujući tri potpuno nova, koje možete izabrati od samog početka. Tu su i standardni, tj. arkadni načini igre za jednog igrača protiv protivnika kojima upravlja računalo ili mogućnost igranja putem interneta, te naravno klasični način igre “igrač protiv igrača”.

Pojedinačne utakmice ili duži turniri, izbor je na vama. Što je s načinom igre koji se zove Tekken Ball? Sjećate li se moda Tekken Ball, koji je bio prisutan u Tekkenu u trećem nastavku? Definitivno mi je bilo drago što je Bandai Namco odlučio ponovno implementirati ovaj gameplay u igru. Dodajte tome izvrsne mogućnosti treninga kao i brojne postavke i teško da ćete naći nešto za prigovoriti u pogledu postavki igre i svega što očekujemo od Tekken igre.

Sve izgleda i djeluje bolje i fluidnije nego prije sedam godina, u Tekkenu 7

Grafika u Tekkenu 8 je takva da, pod uvjetom da imate dovoljno snažno računalo, koristi sve grafičke mogućnosti koje današnje hardverske komponente računala ili konzole mogu pružiti. Stvari izgledaju neusporedivo bolje nego na Tekkenu 7 koji je, tako reći, neočekivano gorko ostario. Naravno, ovdje moramo dodati činjenicu da su Street Fighter 6 i Mortal Kombat 1 nedavno podigli ljestvicu onoga što se očekuje od borilačke igre.

Srećom, Tekken 8 se jako dobro nosi s konkurencijom kada su u pitanju vizualni elementi. To se ne odnosi samo na detalje modela likova koji su dobili značajna poboljšanja, već i na činjenicu da sada likovi izgledaju realističnije i životnije te se kreću lakše nego prije. Možda je prošlo predugo otkad sam igrao Tekken 7 i 6, ali Tekken 8 je sasvim druga dimenzija.

Zaista je impresivno uživati ​​u onome što je razvojni tim uspio napraviti u ovoj igri, kažem pod uvjetom da imate dovoljno snažno računalo, iako je i Playstation 5 prilično dobar u pogledu prikaza grafičkih mogućnosti Tekken 8. Nakon nekoliko sati igre igrajući, vratio sam “osam” na “tjedan” i razlika je nevjerojatna. No, to nas ne treba čuditi, jer ipak je prošlo sedam godina, a sedam godina je jako dugo u svijetu tehnologije i videoigara.

tekken-8 recenzija

Borba je agresivnija i realističnija nego ikada prije

Nije samo povratak Rage Artsa: vrlo snažni udarci i super pokreti koje možete koristiti kada zdravlje vašeg lika padne na “kritično”, zahvaljujući kojima, ako znate, možete vrlo brzo okrenuti izglede u svoju korist i pobijediti vrlo brzo . Ono što dodatno doprinosi žestini borbe je takozvani “Heat Meter”. Iako ga možete koristiti jednom po rundi, toplina je uvjet pojačanja koji se može produljiti kako zadajete više udaraca, uzrokujući da nanesete više štete protivniku čak i u situacijama kada korisnik blokira vaše udarce. Naravno, ovo, uz već postojeći “Rage Arts”, dodaje dubinu i kompleksnost borbama, pogotovo ako volite igrati online protiv “živih” protivnika.

Svaki lik ima odgovarajuću tjelesnu masu, a udarci su jaki koliko i izgledaju, velikim dijelom zahvaljujući tome koliko dobro kamera zumira, pomiče se i zamrzava kako bi prikazala udarce u njihovom najbolnijem obliku.

Budući da je “Heat” toliko važna u Tekken 8, vrlo brzo ćete početi učiti i razumjeti važnost takozvanih “Heat Engagers”. Zahvaljujući njima, dobit ćete dodatne mogućnosti u smislu osmišljavanja i izvođenja kombinacija pokreta i bacanja. Moram biti iskren i reći da nisam u potpunosti isprobao sve te kombinacije sa svakim likom, dijelom zato što je igra prebogata s toliko mnogo poteza i kombinacija, ne samo “Heat” nego i onih običnih, ali i zato što sam Nisam Tekken fanatik. Volim igrati brawlers, volim Tekken od ranih dana, ali još uvijek ne idem toliko u detalje, pogotovo ne sa svakim likom.

Za one koji se ne žele zamarati kompliciranim suptilnostima i kombinacijama napada, dodana je opcija kontrole pod nazivom “Special Style”. To je način igre u kojem čak i najsloženije poteze možete izvesti jednostavnim pritiskom na gumbe, umjesto standardnog načina koji uključuje mnoge kombinacije, ovisno o tome koliko je potez složen. Rekao bih da je ovaj način igre idealan za one koji se smatraju casual ili “standardnim” Tekkenom igračima, dok je za entuzijaste i okorjele igrače koji “žive i dišu” Tekken, standardni mod sa “Heat” ipak bolje rješenje.

Stari i novi načini igre učinit će da se igrači veterani osjećaju kao da su na poznatom terenu, dok će pridošlice pronaći stvari inovativne i zanimljive.

No, ono što najviše iznenađuje kod Tekken 8 jest činjenica da je podjednako prilagođen kako onim igračima koji žele uživati ​​u “offline” modovima igre tako i onima koji svoje vještine žele “brusiti” na internetu, sudjelujući u nekom od načini igre na mreži. Prvi je, naravno, klasični arkadni mod. To je dobro poznati način igre, gdje igrač mora pobijediti u nekoliko bitaka kako bi pokrenuo kratku završnu sekvencu za svaki lik.

Može se raspravljati o tome koliko je arkadni mod poželjan ili koliko je dobra ili loša priča Tekken 8, ali dopustite mi da vam postavim jedno pitanje: želite li igrati Tekken 8 zbog priče ili zato što se radi o borbi? Osobno, ne mislim da je Tekken ikada imao sjajnu priču ili da je igra posebna zbog toga, ali ne mora biti. Ne igramo survival-horor ili RPG.

Jedan način igre koji vam je također dostupan je način igre poznat kao “Arcade Quest”. Ovdje igrač, u obliku prilagođenog avatara, mora juriti kroz arkade, poraziti druge igrače, podići razinu i otključati novu odjeću. Ništa strašno ili pretjerano, ali još uvijek zabavna sporedna aktivnost koja također dobro objašnjava kontrole i mehaniku igre.

“Arcade Quest” također vodi do “Super Ghost Battle”, načina igre u kojem se možete suočiti s kompjuteriziranim klonovima vašeg avatara, kao i s drugim igračima.

Jedan od definitivno najboljih modova igre, za sve igrače koji preferiraju modove za jednog igrača, je mod igre pod nazivom “The Dark Awakens”. To je u biti kampanja za jednog igrača, koja uredno isprepliće izvrsno prikazane kinematografske sekvence s borbom između većine boraca u velikoj galeriji likova.

Mikrotransakcije?

Da, nažalost igra sadrži mikrotransakcije. Ali ono što je dobro i što se može reći u obranu Bandai-Namco programera je da igrač može, ako želi, kupiti različite kozmetičke artikle za svog lika. To znači da mikrotransakcije, iako prisutne i stoga neželjene, nisu tako invazivne kao u nekim drugim igrama; Ovdje čak i ne mislim na pucačine, već na svađalice (da, Mortal Kombat 1, govorim o vama i vašim “Fatality” kupnjama napada).

Završna riječ

Tekken se vratio i usuđujem se reći, bolji nego ikad! Igra, po mom mišljenju, ima sve što jednom brawleru treba da osvoji tržište. Solidan broj načina igre, vrlo dobar “popis” likova, online i offline mogućnosti igranja plus grafika koja je jednostavno nevjerojatna, sve to vodi do Tekken 8 je, po mom mišljenju, najbolja borbena igra na današnjem tržištu!

Napisao: Ivan Hečimović

Članak Tekken 8 Recenzija: Povratak kralja “Željezne šake”! prvi put se pojavio na PC CHIP-u.
pcchip.hr