18.8 C
Sarajevo
Čet, 06, 23

ŽENE, OBRATITE PAŽNJU! DOKTORICA TVRDI DA PRAVITE GREŠKU PRI MOKRENJU: POSTOJI IDEALNA POZA ZA TO

Doktorica Irwin ima skoro 85.000 pratilaca na TikToku, a aktivna je i na YouTubeu gdje redovno objavljuje sadržaj. Na jednom od snimaka se može videti kako objašnjava pravilan i nepravilan način mokrenja.

Po njenom mišljenju, postoji ispravan i pogrešan način mokrenja.

  • Mnoge žene se uče da piške tako što sjede uspravno na wc šolji, što uzrokuje da dio urina ostane u bešici – rekla je ona i dodala:
  • Najpopularniju pozu sa sprječavanje ovog problema nazivam kaubojskom pozom. Jednostavno se nagnete naprijed, da biste stavili laktove iznad koljena pazeći da vam stopala budu na tlu.

Dr Irwin kaže da ne treba odlagati odlazak u toalet.

  • Ako predugo čekate, možete nenamjerno da istrenirate svoj mozak da ignoriše signale bešike koji vam pomažu da znate kada treba da idete u wc – rekla je ona.

Isto tako, prečesti odlasci u toalet, kada još uvek nemate želju da idete, mogu polako da oslabe bešiku.

Zdrava količina mokrenja je oko 4 do 7 puta dnevno, rekla je ona.

Doktorica Irwin takođe kaže da treba da odvojite jedan minut za mokrenje.

  • Minut možda ne izgleda kao dug period, ali kada kažem ljudima da to rade, može da im izgleda kao vječnost, ali nije! Mnoge žene ne odvoje vrijeme da potpuno isprazne bešiku, kada osjete da im se žuri da mokre, to može izazvati snažan mlaz koji će izvršiti pritisak na okolne mišiće.

Ona je podijelila još tri savjeta za poboljšanje zdravlja karlice, a svi oni mogu spriječiti ili poboljšati poremećaje bešike.

Dr Irwin kaže da “izbjegavamo iritacije”, a to je posebno korisno za one koji imaju problema sa bešikom, kao što je neispravno pražnjenje.

  • Kafa, gazirana pića, vještački zaslađivači i alkohol su poznati krivci za iritaciju bešike, tako da je jedna laka promjena ponašanja da ograničite potrošnju iritirajućih materija. Ne kažem da morate da se riješite svih ovih pića, ja i dalje pijem jutarnju kafu, ali ključ je umjerenost i balansiranje sa hidratacijom – kaže doktorka.
  • Kao žena vjerovatno ste čuli za važnost vežbanja mišića karličnog dna, koje se nazivaju Kegelove vježbe. Vaši mišići dna bešike oblažu unutrašnjost vaše karlične kosti, oni djeluju kao mreža koja održava vaše reproduktivne i eliminacione organe na mjestu. Kada karlično dno postane slabo, više ne može da drži te organe na mjestu i to može da dovede do prolapsa i drugih disfunkcija. Vaginalni prolaps je kada vagina padne sa svoje normalne lokacije u tijelu, a prolaps karličnih organa je kada jedan ili više organa u karlici sklizne nadole i ispupče se u vaginu.

Posljednji savjet dr irwin je da “stisnete kad kišete”. Neke žene mogu malo da “procure” kad kišu ili kašlju, nasmiju se, trče ili podignu nešto teško. Ovo je poznato kao stresna inkontinencija i javlja se kada postoji dodatni pritisak u predjelu trbuha, a mišići dna karlice nisu dovoljno jaki da zadrže urin. Da bi se to spriječilo, trik je u održavanju mišića dna karlice jakim, piše Žena Blic.

hayat.ba

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena 0 / 5. Brojanje glasova: 0

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Supported by TNT Grupacija
Amra
Amrahttps://www.tnt.ba
Amra voli da piše o ljepoti, to je opušta. Njeni savjeti o modi i šminaknju uvijek dobro dođu. Puno istražuje i čita. Ponosna je mama djevojčice i dječaka pa na zabavan način servira korisne informacije o trudnoći i odgajanju djece.

drugi upravo čitaju

MOŽDA VAS ZANIMa