25.5 C
Sarajevo
Pon, 08, 22

SAVJETI STRUČNJAKA: OVE NAMIRNICE JE NAJBOLJE JESTI NA PRAZAN STOMAK

Vašim organima je potrebno vrijeme kako bi se probudili i pokrenuli. Nutricionistkinja Lovenet Batra iz Nju Delhija sastavila je spisak namirnica koje će pospješiti rad metabolizma i biti odlično “gorivo” za organizam kako biste uspješno započeli dan.

Evo namirnica koje bi bilo dobro da jedete prije doručka ili na prazan stomak:

1. BADEMI

Ovo koštunjavo voće bogato je najvažnijim vitaminima i mineralima, a i te kako je korisno pojesti pet do 10 badema nakon dužeg perioda bez unošenja hrane. To će nam pružiti obilje hranljivih materija i tokom dana nećemo tako često imati osjećaj gladi.

Odlična ideja je da potopite bademe u vodu, jer na ovaj način oni imaju još snažniju moć – u opni ovog voća nalazi se tanin, koji poboljšava apsorpciju hranljivih materija, a kada se opna badema dobro natopi nutritijenti se lakše oslobađaju.

-

2. MED S TOPLOM VODOM

Dobro je poznato da ova kombinacija poboljšava varenje i blagotvorno djeluje na imuni sistem, a kada se unese u prazan stomak – odlično utiče na metabolizam.

Za razliku od brojnih napitaka za mršavljenje koji se preporučuju, spoj vode i meda, ponekad uz dodatak limuna, ima veoma malo kalorija, a obezbjeđuje energiju i podstiče detoksikaciju.

SAVJETI STRUČNJAKA: OVE NAMIRNICE JE NAJBOLJE JESTI NA PRAZAN STOMAK

3. SUHO GROŽĐE

Suho grožđe sadrži visku koncentraciju kalijuma i gvožđa. Potopite grožđice u vodi preko noći, jer ćete tako povećati apsorpciju hranljivih materija.

Pošto su grožđice pune prirodnih šećera, podižu energiju ujutro i pripremaju vas za ostatak dana.Takođe, pomažu u regulisanju nivoa šećera u krvi.

4. LUBENICA

Idealno vrijeme za uživanje u lubenici je jutro, odnosno nju je idealno jesti na prazan stomak jer je veoma bogata elektrolitima, lagana je i ima mnogo različitih hranljivih materija.

5. ČIA SJEMENKE

  Modna shopping lista: Tea Dujmić uvijek rado bira kvalitetne i moderne komade

Ove sićušne sjemenke sadrže svih devet esencijalnih aminokiselina, a tu su esencijalne masne kiseline, magnezijum, gvožđe, vitamini iz grupe B vitamina… Preporučuje se da se čia sjeme pripremi noć ranije, odnosno da se tada ostavi da odstoji u vodi ili mlijeku kako bi nabubrilo, a potom pomiješa sa svježim voćem.

hayat.ba

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Amra
Amrahttps://www.tnt.ba
Amra voli da piše o ljepoti, to je opušta. Njeni savjeti o modi i šminaknju uvijek dobro dođu. Puno istražuje i čita. Ponosna je mama djevojčice i dječaka pa na zabavan način servira korisne informacije o trudnoći i odgajanju djece.

drugi upravo čitaju

MOŽDA VAS ZANIMa