ROMCOM-CORE JE GORUĆI TREND U 2023. GODINI! ČIPKA, ROZE BOJE, TOPLE NIJANSE – NIŠTA NE IZBJEGAVAJTE

Jedan od načina koji olakšava ovu tranziciju jeste uređenje doma.

Preciznije objašnjeno, napravite sitne izmjene koje će u fokus staviti novu sezonu – izbacite sve elemente koji asociraju na zimu. Tranzicija na novo godišnje doba će biti lakša jer ćete ići u korak s prirodom.

Do proljeća je ostalo još samo nekoliko dana, te svoj prostor svakodnevno možete da osvježavate sitnicama. Unesite dašak sunca i prirode, a do sljedeće zime sklonite sve što vas asocira na hladno doba.

Upravo, jedno od takvih uređenja je i romcom-core.

Romcom-core je nedavno predstavljen u izvještaju Pinteresta za 2023. godinu te se očekuje se da će ovaj trend da zavlada i svijetom mode.

Kristalna kugla popularne platforme Pinterest često ima visok procenat pogodaka najvećih trendova godine. Osim što je zabavno, i korisno je mnogima koji žele pokrenuti svoj posao, proizvoditi kreativan sadržaj, pomalo su trendseteri ili jednostavno obožavaju mini-prozore u budućnost.

Tako u svom predviđanju trendova za ovu godinu donose romcom-core.

Prostor ukrasite nijansama šerbeta poput razigrane roze i sunčanožute. Boja igra važnu ulogu u dizajnu enterijera i toga su svjesni i profesionalci i oni koji uređuju samo vlastiti dom. Svaka boja može u potpunosti transformisati sobu; može postaviti ton sobe, raspoloženje i opšti ambijent.

Takođe ima moć pružiti iluziju većeg prostora ili učiniti da se prostor čini manjim nego što zapravo jest.

Kada pričamo o ovom trendu, svježe cvijeće stavite u fokus, za spavaću sobu odaberite toplu nijansu ili cvjetnu posteljinu i ne izbjegavajte ukrase i čipku, koji će poboljšati cjelokupan utisak.

Jedan od načina da se postigne romcom-core je kroz grupisanje. Radi se o metodi uređivanja doma koji uključuje postavljanje vaših omiljenih stvari u uglove kuće. Pojedine od tih stvari mogu biti starinske sitnice, svijeće, knjige i fotografije.

Ukoliko na pravi način realizujete ovu metodu, vaš dom će ispričati pravu priču o vašoj ličnosti. Za milenijalce ovo može biti i nostalgičan trend, ali, sada ljudi traže više od estetike: žele onu energiju glavnog lika koja je definisala filmsku industriju dvijehiljaditih integrisati u vlastitu stvarnost, prenose Nezavisne novine.

hayat.ba

Previous Article

Švedska robna kuća "Gekås Ullared" NAJVEĆA ROBNA KUĆA na svijetu!

Next Article

Izetbegović: Pravosuđe je dužno baviti se Dodikom, imao sam oštar razgovor s ambasadorom SAD