-1.1 C
Sarajevo
Ned, 01, 23

Novi identitet i logo marke Citroën

Citroën premijerno predstavlja novi identitet i novi logo marke, koji najavljuju novo uzbudljivo i
važno poglavlje njegove historije. Najnoviji logo je reinterpretacija originalnog ovala iz 1919.
godine i s ponosnom nam se predstavlja kao deseta verzija loga u 103-godišnjoj historiji marke
Citroën.

Navedena promjena dolazi zajedno sa novim sloganom marke, koji obećava ubrzano
uvođenje još odvažnijih i gostoljubivijih rješenja za mobilnost koja klijentima marke Citroën
pružaju ugodan osjećaj: »Nothing moves us like Citroën«.

Novi logo je moderniji, sa više grafike i odgovarajuće prilagođen najnovijim digitalnim medijima. Prvi
put će se novi logo pojaviti na konceptnom vozilu krajem mjeseca septembra, a od sredine 2023.
godine dalje postupno će krasiti buduće proizvode i konceptne marke. Novi identitet marke Citroën će
postupno biti uveden u sve reklamne medije i kontaktne točke marke (prodajna mjesta, radionice itd.).
Logo je reinterpretacija originalnog logoa koji je za marku odabrao njen osnivač André Citroën i
inspiriran je uspjehom njegove prve metalurške kompanije u kojoj su se proizvodili zupčanici u obliku
dvostruke strelice. Brzo prepoznatljiv i tehnički usavršen izgled „dvostruke strelice“ od tada ostaje u
samom središtu Citroënovog identiteta. Vincent Cobée, generalni direktor Citroën, rekao je: »Došlo je vrijeme da Citroën preuzme novi, moderniji i savremeniji izgled. Naš nov identitet je simbol napretka, jer našim klijentima omogućavamo prijevoz u avangardnim vozilima, pružajući im cjenovno pristupačan, udobniji i prijatniji prelazak na električni pogon, bez obzira na njihove želje i potrebe. U skladu sa tradicijom potrošače potičemo ka odvažnijim i revolucionarnijim vozilima, stoga je naš pristup do mobilnosti budućnosti prilično drugačiji i gostoljubiviji.«

  KRENUĆE OD NULE: Predstavljen novi tim Zvezdinih rukometaša

NOVI, ALI VEĆ POZNATI LOGO

Središnji element obnovljenog identiteta marke je obnovljeni simbol Citroënove „dvostruke strelice“,
koji je poznat u čitavom svijetu. Ovo je već deseta važnija obnova logoa Citroën od osnivanja kompanije

  1. godine, koja donosi šire i istaknutije strelice kontrastnog izgleda koje okružuje vertikalni ovalni
    okvir u mekanijoj nijansi.

Odlučno uočljiviji ovalni logo bit će postavljen vertikalno, jer proizlazi iz novog jezičnog smjera
oblikovnog dizajna produkata. Dobro vidljiv amblem postat će trenutno prepoznatljiv potpis svih
Citroënovih modela. Osim toga, u sve reklamne medije i prodajno servisna mjesta marke donijet će
moderniji i grafički usavršeniji izgled, a pritom je naravno odgovarajuće prilagođen za nove digitalne
reklamne medije.

Alexandre Revert, dizajner globalne robne marke, rekao je: »Kako smo nastojali razjasniti našu buduću
viziju, činilo nam se logično da sa moramo na području grafičkog izgleda vratiti prvom logou Andréa
Citroëna, koji je prikazivao autentično obećanje cjenovno pristupačne i inovativne mobilnosti za sve. Postupan prijelaz na brže uočljiv i vidljiviji potpis marke je važan i naravno suptilna evolucija u okviru koje tehničko usavršena i funkcionalna dvostruka strelica čini kontrast s toplinom i gotovo ljudskom mekoćom ovala koja ga okružuje.

AMBICIOZAN SLOGAN MARKE

Evolucija logotipa i vizualnog identiteta marke Citroën zajedno sa novim sloganom »Nothing moves us
like Citroën« najavljuje skorašnji preokret u pristupu marke cjenovno pristupačnim rješenjima za
mobilnost i njenoj predanosti odgovornim, bezbrižnim i održivim uslugama za potrošače.
Prvi fizički dokaz spomenutog obnovljenog identiteta bit će dostupan u obliku porodičnog konceptnog
vozila na električni pogon koji će nositi novi identitet i koji će marka Citroën predstaviti krajem
septembra. Laurent Barria, direktor marketinga i komunikacija, rekao je: Time što smo se za izradu našeg modernog identiteta vratili našim korenima, želimo poslati jasnu poruku: marka Citroën namjerava ostati vjerna svom genetskom zapisu, a istovremeno najavljuje dinamičke promjene. U našem nastojanju da stvorimo odvažna rješenja koja električnu mobilnost čine pristupačnijom, namjeravamo nastaviti gledati na stvari iz druge perspektive i našim klijentima odlučno dokazati da se ni sa kim i ničim ne vozimo kao sa Citroënom.
Zahvaljujući našem novom identitetu, ugodan osjećaj koji je prisutan u unutrašnjosti vozila prenijet ćemo i
izvan vozila na cjelokupna putovanja zajedno s našim klijentima.

  Gdje je novi selektor?

auto.ba

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Supported by TNT Grupacija
Adin
Adinhttps://www.tnt.ba
Adin je geek manijak. Donosi vam najnovije it vijesti i savjete. Zna sve o mobitelima, laptopima, tabletima. Koje aplikacije ne trebate, bez kojih ne možete. Voli putovati, dobro jesti i piti, pa često piše o mjestima koje trebate posjetiti.

drugi upravo čitaju

MOŽDA VAS ZANIMa