-4.1 C
Sarajevo
Čet, 02, 23

Zašto je e-komerc budućnost vašeg biznisa

Elektronska trgovina je rastuća snaga u modernoj ekonomiji. Iako je popularnost online kupovine rasla i prije 2020, nedavna pandemija je eksponencijalno ubrzala taj rast. Procjenjuje se da je u periodu od 2020. do 2021. dodato novih 218,53 milijarde dolara prodaje putem e-trgovine samo u Sjedinjenim Državama.

Promet e-trgovine od strane prodavača u Sjedinjenim Državama u 2021. dostigla je ukupno 870,78 milijardi dolara. To je bio broj za koji su ekonomisti predviđali da neće biti moguć do 2023. godine. Ukupno, skoro 4,9 biliona dolara potrošeno je širom svijeta na e-trgovinu u 2021. godini.

Entrepreneur ističe da se elektronska trgovina i dalje pokazuje kao unosan i vitalan dio buduće ekonomije. Razumijevanjem današnjih trendova i sagledavanjem kuda idu, možete bolje pripremiti sebe i svoje poslovanje za budući uspjeh u e-trgovini.

Ecommerce, Mcommerce i analitička AI

Najvažniji trend u e-trgovini danas je sve veći broj ljudi koji se bave online kupovinom. Više angažmana znači više potencijalnih kupaca i raznovrsniju bazu kupaca s jedinstvenim interesima i potrebama. Ovo stvara mnogo prilika za brendove i kompanije koje žele da se po prvi put uključe u e-trgovinu ili da osnaže postojeće pozicije.

Lojalnost robnoj marki se smanjila od pandemije, djelimično zbog oskudice proizvoda, a potrošači su sada spremniji nego prije da isprobaju nove proizvode i usluge. To se prvenstveno odnosi na tržište robe široke potrošnje, gdje su kupci skloniji da rizikuju s markama svježe hrane i pića. Ovo je, međutim, dodatno podržano opštim porastom broja ljudi koji koriste e-trgovinu za kupovinu namirnica, pri čemu je u nekim sektorima došlo do petogodišnjeg rasta u periodu od pet mjeseci.

  Ukrajina izgubila finansijsku nezavisnost: Da rat sada stane, vraćala bi dugove do 2077. - Business Magazine

Upotreba vještačke inteligencije (AI) za poboljšanje iskustva kupovine za korisnike takođe je postala sastavni dio strategija pametne e-trgovine. Kupovinom i prikupljanjem podataka, kompanije mogu prilagoditi iskustvo kupovine pojedinačnim korisnicima, pružajući im predloge proizvoda koji zadovoljavaju njihove preferencije i istoriju kupovine. Sve bolje analitičke sposobnosti vještačke inteligencije, kao i njena rastuća sveprisutnost, učinili su ovaj zadatak još lakšim za rukovanje i pristupačnijim kompanijama koje su spremne da investiraju u tehnologiju.

M-komerc je još jedan značajan trend za kompanije koje treba prihvatiti. Nazvana mobilna trgovina ili društvena trgovina , m-komerc predstavlja korišćenje platformi društvenih medija za oglašavanje i prodaju proizvoda. Ovo je podskup e-trgovine i raste u popularnosti zajedno sa samim društvenim medijima.

Facebook i Twitter imaju integrisane načine na koje kompanije mogu prodati svoje proizvode. U Sjedinjenim Državama je objavljeno da je gotovo 40% prodaje putem e-trgovine u 2020. ostvareno putem mobilnih kupovina na društvenim mrežama.

Uzlazni trend uprkos zastojima

Kao što je gore spomenuto, sektor prehrambenih proizvoda bio je glavni akter rastuće popularnosti e-trgovine. Pored toga, tokom pandemije porasla je i prodaja robe za rekreaciju i kućnog namještaja, što je dobro došlo e-trgovini. Ipak, postoje određene sumnje da će ovi sektori nastaviti da rastu nakon pandemije. Ove kompanije bi, međutim, i dalje mogle imati koristi od e-trgovine na iznenađujuće načine. Home Depot, popularni lanac za opremanje doma, doživio je uspjeh sa svojim programom “iznajmljivanje putem interneta, preuzimanje u prodavnici”.

  Aleksandar Vukotić o pregovorima sa Sarajevom: Vidjećemo šta budućnost nosi, ko zna

Medicinski sektor takođe ima koristi od e-trgovine. Popularnost mobilnih aplikacija i web stranica je transformativna za telemedicinu i medicinske konsultacije. Kompanije koje nude medicinske proizvode s brzim rokovima isporuke već su postigle uspjeh u korišćenju e-trgovine kako bi dosegle i osigurale pacijente koji pate od problema s mobilnošću. U nekim slučajevima, pacijenti više ne moraju da napuštaju svoje domove kako bi dobili lijekove ili medicinske proizvode.

Međutim, jedan od najvećih korisnika rasta e-trgovine bila su mala preduzeća. Uz pad troškova i tehničkog znanja održavanja online prodavnica, startupi i mala preduzeća mogu efikasno voditi web prodavnicu sa globalnim dosegom.

Konkurencija od malih početaka

Važnost e-trgovine za globalnu ekonomiju je nesporna, kao i potreba da se kompanije prilagode njenim trendovima kako bi zadržale korisničku podršku i dosegle nove visine uspjeha.

Dok velike kompanije imaju koristi od novih tehnologija, jedna od prednosti moderne e-trgovine je njena “snaga ekvilajzera”. Start-up preduzeća, mala preduzeća, online shopovi — svi oni stiču konkurentsku prednost koja jednostavno nije bila izvodljiva prije deset godina.

Niske barijere za ulazak i pristupačni operativni troškovi čine internet prodavnice i alate e-trgovine dostupnim gotovo svima. Ako imate razumijevanja za tržište i njegove trendove, možda imate formulu za uspjeh.

Prevod i obrada: Investitor; foto: CardMapr.nl on Unsplash

.fb-background-color {
background: #ffffff !important;
}
.fb_iframe_widget_fluid_desktop iframe {
width: 100% !important;
}

investitor.me

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Supported by TNT Grupacija
Mirko
Mirkohttps://javno.ba
Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istraživač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.

drugi upravo čitaju

MOŽDA VAS ZANIMa