YouTube testira nemogućnost reprodukcije sadržaja ako koristite blokatore oglasa

YouTube ponovno na meti ima „male obične” korisnike koji svakodnevno koriste njegove resurse. YouTube je ponovno pronašao načina kako da im zaprijeti ako ne žele gledati oglase prilikom reprodukcije sadržaja.

Samsung Galaxy Z Fold 5 na benchmark testiranju

Naime nedavno smo govorili kako YouTube testira uvođenje samo jedne reklame prilikom reprodukcije vide zapisa ali bi njezino trajanje bilo mnogo duže u odnosu na to što sada imamo na YouTube platformi.

A svi jako dobro znamo što imamo – imamo na jedan video zapis čak dvije reklame od po 5 ili 15 sekundi, kojih ponekad možemo prekinuti (preskočiti) nakon 5 sekundi a ponekad ih jednostavno moramo odgledati do kraja.

Samsung Galaxy S23 FE značajke i prikaz rendera – sve se već zna

Tu bi dosadašnju praksu s vremenom zamijenilo uvođenje samo jedne reklame ali bi njezino trajanje bilo mnogo duže u odnosu na aktualne i ne bi postojala mogućnost „preskočiti je”.


tekst2sl1 4

No čini se kako ni YouTube platformi to nije dosta već naprosto želi ići korak dalje. Naime jako se dobro zna kako se na računalima (stolnim, prijenosnim) koriste popularni blokatori reklama.

OnePlus Fold – konkurencija Samsung-u?

E upravo njima odnosno njihovim korisnicima YouTube želi stati na kraj. Naime započinje se s testnom fazom u kojoj će YouTube vršiti nadzor tko koristi blokatore a tko gleda reklame.


tekst1naslovna


xff 970x250 hr

Te svi oni koji blokatore koriste, bit će upozoreni. I ne samo upozoreni, već će im i biti onemogućena reprodukcija daljnjeg sadržaja, nakon „dobivene tri opomene”.

Apple poskupljuje iCloud+ – evo koliko

Što znači ako vi budete taj sretnik koji će ući u testnu fazu a koristite blokatore, YouTube će vas pratiti i dati vam sve ukupno tri opomene. Odnosno ako nakon prve dvije, odnosno nakon treće opomene ne onesposobite blokator oglasa, YouTube će vam biti primoram onemogućiti gledanje daljnjeg sadržaja.

tekst4sl3

Naravno jedino pravo i logično rješenje za sve nas a i za YouTube je „bezbolni” prelazak na YouTube Premium. YouTube navodi kako je vrlo dobro upoznat s mogućnostima i načinima korištenja blokatora oglasa.

Honor Magic 5 Pro recenzija

Ali isto tako i da je ovo prvi puta da tvrtka poduzima ovako stroge mjere kako bi se uhvatila u koštaj s tom problematikom. Jer kako smo već odavno naveli na našim stranicama „nema đabe ni u stare babe”.


tekst1naslovna 4

Hoće li korisnici ovu novinu dočekati blagonaklono (što sumnjamo) ili s dozom ljutnje, svakako ostaje za vidjeti. Ali ono što možemo učiniti kako bi bilo dobro nama (korisnicima) te YouTube platformi je jednostavno prijeći na YouTube Premium.

Samsung Galaxy S23 modeli dobili lipanjsko ažuriranje s poboljšanjem kamera

Jer nam se čini kako je ovo samo prvi korak kojim YouTube ide kako bi stao na kraj za onima koji ne gledaju reklame. Slična situacija je bila i s Netflix platformom, po pitanju dijeljenja lozinki. Pa svi jako dobro znamo kako se krajnja priča i završila.

itportal.ba

drugi upravo čitaju