Kada govorimo o tvrtki Xiaomi ne mislimo samo na vrhunske modele pametnih telefona i različitih kućanskih gadgeta (pomagala). Već sve više mislimo o Xiaomi proizvođaču kao onome koji uskoro predstavlja svoje prve modele električnih automobila.
Apple očekuje poveću potražnju iPhone 15 Pro modela sa A17 (3nm) Bionic čipom
Iako se o tome u posljednje vrijeme nema što novo napisati, tvrtka i dalje užurbano radi na razvoju same karoserije automobila (iako smo već imali prilike vidjeti neke prototipe na cesti) ali radi se i na razvoju ostalih komponenti i segmenata.
Danas nekoliko riječi želimo reći o samom razvoju „solid-state” baterije, odnosno uspjesima koje je Xiaomi ostvario kada se govori o ovoj tehnologiji baterija.
Huawei P60 Pro – dokazi kakve odlične fotografije radi, posebice periskopska kamera
Njihova će primjena u prvom redu (što je i očekivano) biti u auto industriji odnosno unutar Xiaomi električnih automobila. Glavna zadaća razvoja i usavršavanje „solid-state” baterija je u tome što je Xiaomi uspješno postigao izuzetno veliku gustoću energije u odnosu na do sad korištene baterija za skladištenje električne energije.
Do sada je to bilo 450Wh/l, dok Xiaomi-jeva „solid-state” baterija pohranjuje do 1000Wh/l. Nova tehnologija pruža i rješavanje mnogih problema koje donose (aktualne) litijeve baterije.
Xiaomi Redmi Watch 3 Lite – fotografije dostupne
Osim poboljšanje gustoće energije „solid-state” baterija donosi i prilično dobar rad na niskim temperaturama. Xiaomi ističe kako rad „solid-state” baterije ide do -20°C.
Osim donošenja mogućnosti rada na niskim temperatura nova Xiaomi „solid-state” baterija pruža i dodatnu sigurnost u obliku čvrstih ćelija.
TikTok po prvi puta uvodi ograničenja – 60min korištenja za osobe mlađe od 18
Koje su sigurnije jer ne eksplodiraju ako se kojim slučajem probuše, jer nemaju tekućih elektrolita. Usprkos zaista visokoj čvrstoći i dozi sigurnosti, Xiaomi je dodatno izvršio „dodatno presvlačenje” pozitivnih elektroda keramikom od čvrstog elektrolita, kako bi dobio na jačini odnosno otpornosti.
Ono što će zasigurno sada zainteresirati veliku većinu vas, je to kako je Xiaomi svoju „solid-state” bateriju testirao i unutar aktualnih Xiaomi 13 Pro i Xiaomi 13 modela, gdje su uspjeli ugurati navedenu bateriju i tako dobili njezin kapacitet od vrtoglavih 6,000mAh.
Xiaomi patentirao novu bateriju za električne automobile – hlađenje je mnogo efikasnije
Iako ovo iziskuje dosta veliki proizvodni proces (pritom u glavnoj mjeri misleći na novčane iznose) Xiaomi će kroz godine doista tržištu predstaviti svoju „solid-state” bateriju, čija bi primjena osim električnih automobila isto tako bila moguća i kada se dotičemo pametnih telefona.
Dali ovo znači kako ćemo 2025. godine na tržištu vidjeti Xiaomi 15 i Xiaomi 15 Pro modele sa „solid-state” baterijama, svakako mislimo da hoće.
Xiaomi pred zidom kada je u pitanju električni automobil
No ono što Xiaomi za sada nekako najviše brine je reakcija samog tržišta i kupaca na dolazak nove tehnologije baterije, odnosno na posve nove baterije od jednog zaista vrhunskog Kineskog proizvođača.