Vrlo dobru ponudu opreme prati i kvaliteta izrade koja je na visini europskih konkurenata. Dodatni plus za kojim kaskaju brojni konkurenti svakako je i sedam godina garancije, kao i modeli odmah spremni za isporuku.
Nema sumnje da su u MG Motoru itekako svjesni kako imaju izvrsne adute poremetiti prodajne planove dosadašnjim glavnim igračima u pojedinim segmentima vozila. Najpovoljniji model u MG-ovoj ponudi svakako je ZS koji se pored električne verzije nudi i kao benzinac. Upravo taj benzinski model ima mogućnost postati sve viđeniji model na domaćim cestama. Aduta za to je nekoliko. Jedan od najvažnijih danas, kad mnogi proizvođači imaju povelike liste čekanja, svakako je mogućnost isporuke odmah, s lokalnog lagera. Nadalje, tu je i vrlo korektna cijena s obzirom na ono što ZS nudi.
ZS je pripadnik B-SUV segmenta, a gdje su recimo ove godine vodeći modeli Dacia Duster te Opel Crossland. Iako je riječ o novom modelu na domaćem tržištu, ZS i nije toliko novi model. Naime, prvi je puta predstavljen tokom 2017. godine, a do sada je imao i jedan redizajn. Nije isključeno kako se uskoro može očekivati i novije izdanje. No, to ne znači da je riječ o modelu koji se ne može uhvatiti u koštac s izravnim konkurentima.
Najpovoljniji MG-ov model nastao je na platformi međuosovinskog razmaka 258 centimetara, dok ukupno u dužinu broji 433,2 cm. Nije to model koji privlači nekim posebnim dizajnerskim detaljima. Ne odskače od konkurencije, a što je uostalom i dobra stvar jer ne bi trebao dizajnerski brzo i ostariti. Ipak, s prednje strane vozila odmah u oči upada veliki MG logo, a koji kod onih manjih automobilskih znalaca izaziva zanimanje o kojem je modelu riječ.
MG Motor dio je SAIC Motor (Shanghai Automobile Industry Corporation), a što znači da su korištena neka rješenja i iz ostalih suradnji ovog velikog kineskog proizvođača automobila. Ta sličnost s nekim ostalim automobilima vidljiva je po nekoliko elemenata, a što u konačnici nije ništa loše, ništa što nismo već do sada viđali i kod nekih drugih proizvođača.
U vožnji ZS djeluje dosta čvrsto i poslušno. Nije ovo model koji vas tjera na postizanje nekih većih brzina, iako je sposoban i za to. Ovo je ipak model koji je namijenjen normalnom, svakodnevnom korištenju uz racionalne troškove. ZS je vrlo skladno odmjeren automobil, a koji su kineski stručnjaci pripremili nakon pomne analize potreba i želja europskih kupaca. Naime, MG je u kineskom vlasništvu, ali je marka namijenjena isključivo izvozu, uz veliki naglasak na tržište Europe. Doduše, prodaje se i na mnogim velik svjetskim tržištima.
Ponudu motora otvara provjereni atmosferski 1,5 DOHC VTI-benzinac snage 106 KS, dok je testni bio iz modernije alternative. Riječ je o jednolitrenom T-GDI benzinskom motoru koji uz pomoć turba i izravnog ubrizgavanja goriva razvija 111 KS (82 kW pri 5200 o/min). Ovaj trocilindraš nudi 160 Nm okretnog momenta, i to u izuzetno širokom rasponu okretaja. Riječ je o rasponu između 1800 i 4700 okretaja. U skladu s time je i ubrzanje od 12,4 sekundi s mjesta do stotke. Ipak, maksimalna brzina je ograničena na 180 km/h, što će zadovoljiti mnoge. Deklarirana je potrošnja između 6,6 i 7,2 litre na 100 km.
Pored prostrane putničke kabine, dobra stvar modela ZS je i obujam gepeka. Riječ je o osnovnih 448 litara, a što se preklapanjem naslona zadnjih sjedišta povećava na 1.375 litara. Prtljažnik se otvara okretanjem MG logotipa na vratima, kao što to bude i na Volkswagen modelima.
Na kraju da se ponovno vratim na adute modela ZS, ali i marke MG Motor. Pored vrlo dobro odmjerenog uloženog i dobivenog, tu je svakako i garancija. Ono na modele ovog kineskog proizvođača iznosi 7 godina ili 150 hiljada pređenih kilometara. To bi svakako mogla biti prednost u odnosu na konkurente.