Test: Ford Mustang Mach-E Extended Range

Ovaj put na testu imamo automobil sa imenom za koji se može reći da je historija automobilizma – Ford Mustan, međutim ovaj u svom nazivu nosi i slovo E. Električni Mustang Mach-E (dodatak E u nazivu znači electric) koji nam je stigao na test u novoj SUV formi i bez ijednog cilindra, po svojim karakteristikama i nastupu itekako zaslužuje nositi ime divljeg konja iz Sjeverne Amerike.

Ime Mustang prije Mach-E nije imalo veze sa sturjom to je bio nizak, snažan automobil koji je služio da ide brzo, izleda dobro kako na ulici tako u filmovima.

Ford je sa imenom Mustang uštedio mnogo novca na markentingu jer samo ime je dalo ljudima razlog da pričaju o njemu pa sviđalo im se ili ne. Na eksterijeru vidimo te korijene mustanga počevši od odvih širokih bokova kao na kupeu, prepoznatljivi dizajn stop svjetala i jedan mali trik gdje u bilo kojoj boji da uzmete Mach-E ovaj dio krova je crn tako da daje imitaciju da je krov niži kao u kupea. Naprijed imamo dugu haubu karakterističnu jer Mustang ima veliki motor ljuti pogled i jednog konjica.

Najjača trenutna oprema jeste GT sa još agresivnijim izgledom 20 inčnim felgama i snagom na sva četri točka od 487 konjskih snaga uz pomoć exstended range baterije od 98kwh.

Naša testna verzija je sa 19 incnim felgama također extended range baterijom ali imate opciju uzeti i manju sa 75 kwh i 269 konjskih snaga te pogon nazad ili sva četri točka.

I uvodna verzija koja ima 18 inčne felge malo drukčiji dizajn farova, iste opcije kapaciteta baterije, međutim snaga je 269 KS

Sad svi kažu ekrani ne valjaju, da vozila na benzin ili dizel moraju imati drugi dizajn ali i da električna auta spadaju u tu neku budućnost. S ovim svim Mach-E posjeduje  ekrani od 15.5 inči, te može „proći“ u ovim karakteristikama budućnosti. Displej je jako interesantan, za klimu imamo određen odvojeni dio, ostale opcije se jako lagano mogu naći i uz jedno dan do dva vožnje već ste navikli na ovu „plzmu“ u enterijeru. Sjedišta su negdje na sredini i udoba i nisu u svakom slučaju lijepo dizajnirana i imaju dobro grijenje, podešavaju se električno. Volan je jedinstven, nisu uzeli od drugog Forda. Ispred mali displej jako koristan, sve što je bitno je ispred. Dizajn je isto specifičan i interesantan.

Na zadnjoj klupi nije neka razlika kvalitet je zaista dobar. Pretinaca imamo dovoljno, ravni pod zahvaljujuci bateriijama tako da tri osobe bez problema mogu sjedit a prostora za glavu ima dovoljno.

U gepeku situacija je slijdeća, 402 litra prostora sa podom koji možemo podići ili spustiti, ako zadnju klupu spustimo to već prelazi litrazu od 1.000 litara ali zanimljivo je sto je električni pa umjesto motora naprijed imamo još 80 litara prostora.

Sada dolazimo do najkomplikovanije stvari za ovo auto a to je pogonski agregat

Testni modelm ima 351 konjsku snagu, uzbranje od 0-100 iznosi 5.8 sekundi, baterija 98kwh a domet vam ovjde umanje temperture, stil voznje, težina kao i na svakom vozili ali ako vozite umjerenu u eko modu može se preći oko 530 kilometra. Uz opremu dolaze dva kabla jedan za kuću upotrebu a drugi  je najmjenjene za prave pinjače. Kući se auto može preko noci napuniti ako baterije nije u potpunosti prazna ako jeste onda će vam trebati do 100% 35 sati. Punjenje na punjaču od 11 kW iznosi oko 10 sati

I na kraju najbitnije, možda i najteže pitanje: koliko ovo sve košta? Početna cijena kreće od 127.888 KM, a model GT iznosi 180 hiljada KM. Naša testna verzija električnog mustanga iznosi 155 hiljada KM.

auto.ba

drugi upravo čitaju