5.5 C
Sarajevo
Čet, 12, 22

Svježi sir idealna namirnica

Da li ste znali da je Svježi sir zdrava i korisna namirnica?

Dodatna količina proteina

Jedna od najznačajnijih prednosti konzumacije svježeg sira je doza proteina koju ćete dobiti.

Primjerice, u samo jednoj šalici svježeg sira s 2 posto mliječne masti ima oko 24 grama proteina, što je usporedivo s 907 grama običnog grčkog jogurta od 2% mliječne masti.

Ne samo da možete uživati u povećanom unosu proteina, nego to možete učiniti mirni jer unosite malu količinu šećera (oko 9 grama, uglavnom od laktoze) i nemate dodanog šećera.

To vam daje slobodu da dodate vlastitu slatkoću, bilo voćem ili dodavanjem male količine meda.

Može pomoći u mršavljenju

Svježi sir je međuobrok s niskim udjelom masnoće i visokim udjelom bjelančevina koji vam može pomoći u mršavljenju.

Studije pokazuju da je konzumacija zdrave hrane bogate proteinima izuzetno učinkovita za mršavljenje jer povećava sitost koja traje dulje vrijeme.

Istraživanja također pokazuju da redovita konzumacija većih količina dodanog šećera može doprinijeti debljanju i povećanom unosu kalorija.

Zamjena super slatkih deserata za svježi sir preliven voćem ili medom odličan je način da zadovoljite želju i eliminirate neke kalorije iz dodanog šećera.

Odličan izvor kalcija

Jedna šalica svježeg sira od 2% mliječne masti sadrži 227 miligrama kalcija, što je oko 18% preporučene dnevne vrijednosti.

  Jeste li probali maderoterapiju? Milica Grgić pojašnjava šta je to…

To je usporedivo sa šalicom nemasnog grčkog jogurta pa ako vam je dosadilo jesti jogurt i želite probati nešto drugačije, svježi sir je odličan izbor.

Kalcij je izvrstan za zdravlje vaših kostiju i hormona, a može čak pomoći u prevenciji raznih bolesti.

Nema puno masti

Još jedna dobrobit konzumiranja svježeg sira je ta što dobivate hranjiv, zasitan međuobrok s vrlo malo kalorija iz masti.

Za usporedbu, cheddar ima dosta proteina (24,5 grama po šalici), ali i gotovo 35 grama masti.

Istu količinu proteina možete dobiti u šalici nemasnog svježeg sira sa samo 5 grama masti.

Iako masnoća nije nužno loša za vas, gram po gram, ima više kalorija od hranjivih tvari poput proteina ili ugljikohidrata, prenosi Centar zdravlja.

hayat.ba

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena 5 / 5. Brojanje glasova: 3

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Supported by TNT Grupacija
Amra
Amrahttps://www.tnt.ba
Amra voli da piše o ljepoti, to je opušta. Njeni savjeti o modi i šminaknju uvijek dobro dođu. Puno istražuje i čita. Ponosna je mama djevojčice i dječaka pa na zabavan način servira korisne informacije o trudnoći i odgajanju djece.

drugi upravo čitaju

MOŽDA VAS ZANIMa