back to top

Što to znači za tebe?

Nedavno smo diskutovali o tome kako YouTube, ukoliko korisnici koriste blokatore oglasa, ograničava reprodukciju video sadržaja. Ova tema ponovo postaje aktuelna, ali s novim naglaskom.

Kako YouTube štiti naše podatke – primjer iz Amerike pokreće razmišljanje

Sada je fokusiran na treće strane aplikacije koje omogućavaju gledanje YouTube sadržaja, poput popularne aplikacije Vanced. Korisnici koji koriste Vanced vjerovatno su već primijetili ili će uskoro primijetiti da više ne mogu reproducirati sadržaj. YouTube nastavlja s prisiljavanjem korisnika da se pretplate na njihov Premium servis kao jedino rješenje.

1 15

YouTube je najavio primjenu pravila koja zabranjuju blokiranje oglasa putem treće strane aplikacija koje krše njihove korisničke uslove.

YouTube Premium dostupan u još deset zemalja

Posebno su ugrožene aplikacije koje omogućavaju blokiranje oglasa. Čini se da bi bilo koja treća strana aplikacija koja ima ugrađenu funkciju blokiranja oglasa mogla biti meta.

naslovna

Kada su u pitanju aplikacije za blokiranje oglasa, kao što je AdGuard, one vam omogućavaju da gledate YouTube videozapise unutar aplikacije bez oglasa.

YouTube eksperimentiše s filtriranjem feeda po boji minijatura: Moguće prednosti i zabrinutosti

Međutim, ta mogućnost više neće biti dostupna. Ukoliko pokušate koristiti ovu opciju, dobićete poruku o grešci koja vas obavještava da “sljedeći sadržaj nije dostupan u ovoj aplikaciji”.

tekst3naslovna

YouTube naglašava da treće strane aplikacije ne smiju blokirati oglase jer to oduzima kreatorima priliku da budu plaćeni za svoj rad, a oglasi igraju bitnu ulogu u podršci kreatorima.

YouTube predstavlja Playables za Premium korisnike

Oglasi su glavni izvor prihoda za kreatore, omogućavajući im da nastave stvarati sadržaj koji volimo. Oglasi također pomažu u finansiranju platforme koja omogućava besplatno strujanje servisa milionima korisnika širom svijeta.

tekst2naslovna 12

YouTube poduzima korake kako bi zaštitio svoj ekosistem i osigurao da kreatori budu pravedno plaćeni, dok platforma ostaje održiva i dostupna besplatno korisnicima.

YouTube: Ako koristite blokatore oglasa, čekajte na početak reprodukcije sadržaja

Naravno, postoji argument da korisnici trebaju imati slobodu izbora u načinu na koji konzumiraju sadržaj, uključujući i mogućnost izbora da ne gledaju oglase.

tekst2sl1 4

Međutim, kako platforme poput YouTube balansiraju između pružanja besplatnog sadržaja i financiranja svojih operacija putem oglašavanja?

YouTube snažno nastoji suzbiti blokadore oglasa – rješenje je Premium pretplata

Ovo postavlja mnoga pitanja o korisničkim pravima, etici blokiranja oglasa i dugoročnim efektima ovakvih politika na korisničko iskustvo i digitalnu industriju.

YouTube Premium podiže cijene na određenim tržištima

Kako će se ovi sukobi razvijati u budućnosti, ostaje da se vidi, ali jedno je sigurno – digitalna pejzaž se stalno mijenja, a pravila igre se ponovo pišu.

Izvor: Javno.ba

drugi upravo čitaju