„Zadruga“ danima bruji o žestokoj „akciji“ Jovane Tomić Matore i Anite Stanojlović, koja se dogodila u sobi za izolaciju.
Matora se smjestila kod Anite i Aleksandre Nikolić, a kad je vidjela da su se njene cimerke opustile, Aleks je napustila izolaciju.
Anita je potom zajahala Matoru i cijela izolacija se tresla od njih dvije. Tokom gledanja klipova svi su imali priliku da javno pogledaju ovaj snimak. Matora je izjurila iz kuće i nije mogla da gleda od sramote.
Ovo bi bila prava vijest, istinski skandal, da se ovdje radi o izoliranom slučaju. Međutim, ovo je toliko ustaljena praksa u ovom i drugim sličnim rijaliti programima da je nemoguće napraviti listu svih vrelih „akcija“ koje se odvijaju pred očima milionskog auditorija. Zapravo, ustaljena praksa ni izbliza ne može da dočara učestalost ovih aktivnosti. One se odvijaju svakodnevno. Vrela akcija, Kako trese, lupa, udara, Akcija pod jorgan planinom – samo su neki od kolokvijalnih naslova kojima se opisuju ove aktivnosti.
Glumiti čistunce i čuditi se zbog tih dešavanja bilo bi licemjerno. Treba priznati da su tamo mjesecima zatvoreni mahom mladi ljudi, koji ulaze u romanse i koji imaju svoje potrebe. Međutim, ovdje se radi o tome da je to program takmičarskog karaktera, te da pobjednik osvaja zavidnu sumu novca, a zbog novca su svi i ušli u rijaliti format. Pored toga, poznato je da postoji cjenovnik po kojem se svakom zadrugaru, u dogovoru s produkcijom isplaćuju bonusi u zavisnosti od njegovih „performansi“. Dakle što više „akcije,“ to više para. I tu je stvar potpuno jasna.
Zbog toga se redovno ulazi u romanse, ljubavi se ostvaruju i rasturaju, preljube su konstanta, brakovi pucaju, dolazi do fizičkih obračuna, a sve to praćeno je žestokim seksualnim aktivnostima. Taj fenomen toliko je evoluirano i razvio se da je došlo do toga da više nije dovoljno imati seksualni odnos pred kamerama. Došli smo u situaciju da više ni jorgan nije neophodan. Odnosi se više ne skrivaju, te je postalo i takmičenje u tome ko će imati spektakularniju „akciju“.
Još kad se na to doda činjenica da su tu mahom starlete za koje se tvrdi da su elitne prostitutke, zbog čega se nameće zaključak da je „Zadruga“ zapravo samo paravan, tj. reklamni prostor za prostituciju. Kao u izlogu, dovoljno je da uključite TV prijemnik i da vidite ko je čemu vičan, šta ko na koji način radi, u čemu je dobar, pa da po vlastitim afinitetima proberete sebi šta vam se sviđa. Naravno, to uživanje će vas papreno koštati. Ali, neke stvari zaista nemaju cijenu…
Piše: Ozren T.
SEKS U „ZADRUZI“: Reklama za elitnu prostituciju na malim ekranima Express.