4 C
Sarajevo
Čet, 10, 22

Rano buđenje ima mnoge benefite po zdravlje

Buđenje ranije ujutru, pored dodatnog vremena za obavljanje dnevnih obaveza, donosi i brojne benefite za zdravlje, poput boljeg izgleda kože, povećanja koncentracije, ali i poboljšanje sveukupnog imunološkog sistema.

Ako imate djecu, rano ustajanje moglo bi vam pružiti prijeko potrebno vrijeme za sebe.

Ranim ustajanjem možete dobiti i više vremena za vježbanje, koje pokreće endorfin, zahvaljujući kom se osjećate dobro i koji može poboljšati vaše raspoloženje, smanjiti stres i anksioznost i povećati nivo energije.

Istraživanje sugeriše da ljudi koji se rano probude uglavnom odlaze ranije u krevet i uživaju u dužem, kvalitetnijem snu.

Dovoljno spavanja donosi i druge prednosti: poboljšano raspoloženje, bolja koncentracija, manje šanse za gojaznost i druge hronične bolesti.

Sa druge strane, nedostatak kvalitetnog sna može: oslabiti vaš imunološki sistem, što znači da ćete se možda češće razboljeti, povećati svoju šansu za visok krvni pritisak, bolesti srca i dijabetes.

Zdravija koža

Neprospavane noći mogu se odraziti na vašoj koži u vidu tankih linija, bora, bljedila i natečenih ili obješenih kapaka. Nedostatak sna takođe može doprinijeti aknama.

Osim toga, odlazak u krevet ranije daje vam više vremena da vježbate dobru njegu kože, poput pranja lica.

Dobar san pomaže da vaša koža bude zdrava. Tokom spavanja vaše ćelije kože se obnavljaju, dok povećan protok krvi i kolagen pomažu u popravljanju oštećenja kože i UV zraka.

Smanjena vidljivost podočnjaka

Sve dok spajate rano ustajanje s ranijim vremenom spavanja kako ne biste žrtvovali san, možete reći zbogom podočnjacima.

To je zato što podočnjake stvaraju sjenke od natečenosti ispod očiju, a uzrok te natečenosti je nakupljanje tečnosti zbog nedostatka sna.

Pomaže vam da se koncentrišete

Vaš mozak se ne probudi u sekundi kada ustanete, zbog čega se obično osjećamo mrzovoljno i dezorijentisano kad prvi put ustanemo.

  U MORU IZMJERENA TEMPERATURA OD ČAK 30 STEPENI, NAUČNICI ZABRINUTI: OVO ĆE ZA MNOGE ORGANIZME ZNAČITI SMRT!

Ova inercija spavanja redovan je dio procesa buđenja. Ipak, može trajati oko sat vremena ili više, što otežava koncentraciju i obavljanje stvari ako ste prebrzo ustali i izašli iz vrata.

Ranije buđenje daje vam vrijeme da se potpuno probudite, tako da ćete biti koncentrisaniji.

Žene.ba

Rano buđenje ima mnoge benefite po zdravlje Žene.ba.

zene.ba

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Supported by TNT Grupacija
Amra
Amrahttps://www.tnt.ba
Amra voli da piše o ljepoti, to je opušta. Njeni savjeti o modi i šminaknju uvijek dobro dođu. Puno istražuje i čita. Ponosna je mama djevojčice i dječaka pa na zabavan način servira korisne informacije o trudnoći i odgajanju djece.

drugi upravo čitaju

MOŽDA VAS ZANIMa