back to top

Princezi s otpada život se PREKO NOĆI promijenio: Kupila je stan svojoj porodici

Tinejdžerka iz siromašnog dijela Mumbaja postala je svjetska senzacija preko noći nakon što je izabrana za zaštitno lice luksuznog brenda za njegu kože. Mališa Karva imam 15 godina i cio život je živjela u improviziranoj baraci, odnosno u šatoru, u Bandri u finansijskoj prestonici Indije, ali slučajan susret je sve promijenio.

Sada se pojavljuje na naslovnicama modnih časopisa, uključujući Vogue i Cosmopolitan, a nedavno je izabrana za lice Forest Essentials, indijskog brenda za njegu kože, za njihovu kampanju za tinejdžerske proizvode.

Mlada manekenka je stekla brojne obožavaoce na društvenim mrežama – i sada ima 337 hiljada pratilaca – gdje objavljuje isječke iz svog privatnog i profesionalnog života i pokušava da inspiriše druge.

Moj život se promijenio

Rekla je Kharva za The National i nastavila:

Uvijek je željela biti model

– Ranije nisam bila na posterima, novinama ili TV kanalima, a sada sam svuda po svetu. Svi me prepoznaju i traže selfije. Ponosna sam na sebe. Uvijek sam željela da postanem model. Počela sam da sanjam o karijeri modela kada sam imala pet godina. Veoma sam sretna. Sanjam da jednog dana postanem supermodel.

Mnogi na društvenim mrežama su pravili poređenja između nje i glavnog lika holivudskog filma “Slumdog Millionaire” iz 2008. godine, nagrađenog Oskarom, koji prikazuje priču o dječaku iz indijske barake od krpa do bogatstva, a dobila je i nadimak “Princeza iz šatora”.

Od straćara do djevojke s reklame

Mališa je rođena kao Gudžarata u Mumbaiju. Njen otac radi kao klovn na dječijim događajima da bi izdržavao porodicu. Prije tri godine je slučajno srela glumca iz serije “Gray’s Anathomy”, Roberta Hofmana – i kaže da joj je promijenio život.

Hofman je bio u Mumbaju da bi snimio muzički spot kada je upoznao mladu manekenku preko poznanika. Glumac je zatim otvorio stranicu za prikupljanje sredstava kako bi joj pomogao u obrazovanju i potakao snove da postane model.

Bila je tako upečatljiva

– Bio sam fasciniran kada sam je sreo, sjedila je na dušeku u improviziranom šatoru. Bila je tako upečatljiva, rekao je Hofman za The National.

Glumac je pomogao Mališi s video snimkom na profilu i objavio ga na društvenim mrežama. Ubrzo je dobila je svoj prvi manekenski posao u časopisu.

– Napravili smo njen profilni video i počele su da stižu prilike za audiciju, rekao je Hofman.

Promijenila je život cijeloj porodici

Priznanje je pomoglo mladoj djevojci da transformira i svoj život i život njene porodice. Zaradom od manekenskih poslova, Mališa je kupila jednosoban stan u stambenoj zgradi u gradu.

Danas je uzor mladim djevojkama

– Ranije nismo imali struju, morali smo daleko da idemo po vodu, ali sada imamo priključak za struju, postoji ventilator na plafonu, imamo vodu iz česme. Opština bi često rušila naše kolibe, ali sada imamo sigurniji krov nad glavom. Moj otac je ponosan na mene.

Rušenje barijera

Putovanje prelijepe Mališe nije samo izvanredno zbog njenog socio-ekonomskog porijekla, već i zbog toga što ona polako razbija mit da se samo djevojke svijetle puti smatraju lijepim u Indiji. Zemlja ima opsesiju za svjetlom kožom – iako je većina stanovništva tamnoputa – možda je to ostatak iz kolonijalnog perioda. Ženska ljepota se često mjeri po tonu kože.

Svjetska zdravstvena organizacija otkrila je da proizvodi za izbjeljivanje kože zauzimaju 50 posto tržišta za njegu kože u Indiji, a firma StrategyR procjenjuje da će globalno tržište takvih sredstava za izbjeljivanje do 2030. godine vrijediti 15,7 milijardi dolara.

Ali Mališa želi da potakne mlade djevojke poput nje da prihvate svoju prirodnu ljepotu.

– Vidim ljepotu u svemu. Mnogi ljudi misle da je samo svjetla koža lijepa… Ja samo mislim da je to glupo. Ja ne vidim svijet tako. Lijepa lica su lijepa, ali ljepota je važnija iznutra. Volim svoj ten i osjećam se savršeno. Veoma sam sretna što mogu da podijelim poruku da ne postoji pravo pravilo koje djevojke i žene treba da poštuju. Oni mogu da rade šta god žele. Sretna sam što mogu da inspirišem druge djevojke i da im kažem da su posebne.

Osim modeling angažmana, Mališa planira da pokrene platformu pod nazivom Maleesha People gdje namjerava da komunicira sa djecom sličnom sebi i potakne ih da sanjaju velike snove.

– Svi ljudi, žene i deca treba da znaju kako da jure svoje snove. Zato želim da pomognem u našoj ideji o narodu Mališa. Mogu pomoći ljudima poput mene koji zaslužuju da sanjaju i čine svijet boljim, prenosi Žena Blic.

pressmediabih.com

drugi upravo čitaju

Spektakl u Živinicama: Tuning styling show UNLIMIT 2025. okuplja preko 400 automobila iz regije!

Živinice će u nedjelju, 18. maja, postati centar automobilskog svijeta! Na pisti Ciljuge od 10 sati održava se UNLIMIT 2025., prvi tuning styling show...

SOS Dječija sela: Senzorna soba i neurofeedback obogaćuju usluge Centra za rani rast i razvoj

SOS Dječija sela BiH danas su svečano obilježila proširenje kapaciteta Centra za rani rast i razvoj, koji je od sada bogatiji za dvije inovativne...

Udruženje Pomozi.ba pokrenulo apel za Edisu, majku trinaestogodišnjaka, koja vodi borbu s rakom

Udruženje Pomozi.ba pokrenulo je apel za liječenje Edise Dajdžić iz Tuzle koja vodi najtežu bitku svog života – bitku s uznapredovalim karcinomom grlića materice...

BH Telecom: Uz Lanu Pudar – sada i zauvijek!

BH Telecom je danas s ponosom bio uz institucije i kompanije koje su godinama vjetar u leđa Lani Pudar – jedinstvenom sportskom plivačkom talentu...

Udruženje Pomozi.ba pokrenulo apel za Mostarku Irnelu koja vodi borbu s rakom materice

Udruženje Pomozi.ba pokrenulo je apel za liječenje Irnele Stošić iz Mostara koja boluje od raka materice. Za nju je u funkciju stavljen humanitarni broj...

Apel za liječenje Travničanina Daria Munetića: Za Dariovu dostojanstvenu mladost

Humanitarna organizacija Pomozi.ba pokrenula je apel sa brojem 17039  za Daria koji boluje od epilepsije. Pozivom na broj donirate 2 KM.  22-godišnji Dario Munetić iz...

Planirate put u EU ili zemlje regije? Ne zaboravite Wiener...

Bez obzira da li idete na more, shopping ili porodično putovanje, troškovi zdravstvene zaštite za strane državljane u većini zemalja EU, ali i u...

BH Telecom u posjeti tehnološkim liderima u Turskoj: Fokus na inovacije,...

Delegacija BH Telecoma boravila je u Istanbulu, gdje je, u okviru strateških aktivnosti usmjerenih na digitalnu transformaciju i razvoj tehnološke izvrsnosti, posjetila istaknute partnere...

Bingo i SOS Dječija sela: Dvanaest godina prijateljstva i brige za...

Kompanija Bingo i organizacija SOS Dječija sela u BiH danas su svečano ozvaničili nastavak dugogodišnjeg partnerstva uručenjem donatorskog čeka u iznosu od 44.000 KM,...