PREŠLI STE 50 I SVE VAM JE TEŽE SMRŠATI: OVIH 7 ZDRAVIH NAVIKA ĆE VAM SIGURNO POMOĆI DA SE RIJEŠITE KILOGRAMA

prešli ste 50 i sve vam je teže smršati: ovih 7 zdravih navika će vam sigurno pomoći da se riješite kilograma

  • Više mišića povećava brzinu metabolizma. Manje mišićne mase smanjuje brzinu metabolizma’, kaže Chong i naglašava da za žene mršavljenje nakon pedesete također može biti teško zbog hormonalnih promjena koje se događaju prije i nakon menopauze.

Ali, ne brinite, to ne znači da ćete morati zaboraviti na vitku liniju, ovih sedam savjeta pomoći će vam da se riješite viška kilograma bez obzira na to što ste počeli gaziti šesto desetljeće života.

Dižite utege s trakama otpora ili općenito vježbajte snagu, savjetuje Chong.To pomaže smanjiti gubitak mišića, a time i metabolički pad – piše American Heart Association.

Voda pomaže cijelom organizmu, a hrani omogućuje lagano putovanje kroz probavni sustav – kaže nutricionistica Bonnie Taub-Dix.

Iako se smatra da bismo trebali piti 8 čaša vode dnevno, svatko od nas ima drugačije potrebe, a potreba za tekućinom može ovisiti i o vanjskoj temperaturi (kada je vruće trebamo više tekućine) i o vašoj aktivnosti (ako se znojite puno).

Tekuća hrana poput juha, variva, voća i povrća također vam pomaže da se osjećate siti s vrlo malo kalorija. Imajući to na umu, prema Klinici Mayo, muškarci bi trebali piti oko 3,7 litara tekućine dnevno, a žene oko 2,7 litara, prenosi Elle.rs.

Kardio vježbe ne samo da održavaju srce u formi, već pomažu i u radu metabolizma. Kardiovaskularne vježbe poboljšavaju metabolizam neko vrijeme nakon vježbanja, kaže Chong. Koliko će to poboljšavanje trajati varira od nekoliko dana do nekoliko sati, no općenito- što je trening intenzivniji to dulje metabolizam bolje probavlja hranu.

Prema American Heart Association, odrasli trebaju raditi 150 minuta kardio vježbi tjedno.

hayat.ba

drugi upravo čitaju