Kad je Lancia dobila ideju da ih pretvori u karavan, kontaktirao je Pininfarinu i Zagato je kontaktirao i zamolio ih da dizajniraju vlastite verzije teme. Zagato je bio prvi koji je svoje kreacije predstavio na sajmu motora 1985. godine, dok je Pininfarina iste godine na sajmu u Frankfurtu. Lancia se kasnije odlučila za Pininfarinovu ideju, tako da su proizvedena samo dva prototipna zagađivača.
Thema prikazana na fotografijama bio je osobni automobil talijanskog industrijskog tima i šef Fiata Giannija Agignellija, koji ga je vozio dvije godine. Vizualno, Zagatov automobil sličan je Pininfarinovoj varijanti, ali postoje crni D stupovi i nešto drugačija vrata prtljažnika.
Aukcijska kuća RM Sotheby’s prodat će automobil 20. travnja. Iako ga je Agnelli posjedovao dvije godine, automobil je proveo cijeli život u Italiji i trenutno je imao 92.329 kilometraže. Prema fotografijama, u izvrsnom je stanju. Procjenjuje se da će novi vlasnik odvojiti između 80.000 i 160.000 eura.
Isti će dan prodati i modelirati fiat panda iz 1986. godine, koji je kupio Agignellijev unuk i jahao na skijanju u St. Moritzu. Automobil je držao do 2001. godine, a sada je panda obnovljena u izvornom stanju. Automobil je prešao 119.768 kilometara i mogao bi se prodati za 40.000 eura.
Treći automobil je Fiat 130 poznati iz 1974. godine, a procjenjuje se da će kupac izdvojiti između 170.000 i 300.000 eura. To je jedan od samo tri automobila koji su izrađeni i opremljeni oblikovanjem imitacije drva, kao i pletenom krovom.
(24sata.info)
Pošta za prodaju Lancia Thema koja je pripadala legendarnom Gianni Agnelli pojavila se prvo na 24sata.ba.