MK Group proslavila 40 godina poslovanja

MK Group organizovala je proslavu povodom 40 godina uspješnog poslovanja, pod sloganom „Slavimo budućnost – najbolje tek dolazi“. Jubilej je okupio veliki broj gostiju iz privrednog i javnog života Srbije i regiona, a imajući u vidu vrijednost koju ova kompanija generiše za srpsku privredu, broj ljudi koje zapošljava, ali i sredstva koja svake godine izdvaja za humanitarne i društveno odgovorne aktivnosti, zvanicama se na početku proslave obratila predsjednica Vlade Republike Srbije, Ana Brnabić.

„U ime vlade Republike Srbije, i u svoje lično ime, želim da vam čestitam 40 godina uspješnog rada. Hvala vam na svemu što ste uradili u posljednih 40 godina u Srbiji i za Srbiju, što ste hrabro i uspješno iskoračili van granica naše zemlje i što se uspješno takmičite u regionu i u širem regionu u ovom dijelu Evrope i što ste na taj način jedna od onih kompanija koja predstavlja privrednu reprezentaciju Srbije. Hvala vam što ulažete u djecu, u porodicu, u obrazovanje, hvala vam što ste u tom smislu partner Republike Srbije na koga možemo uvijek da se oslonimo”, istakla je Ana Brnabić, predsednica Vlade Republike Srbije.

U ime osnivača i predsjednika MK Group, Miodraga Kostića, i u svoje lično ime, na proslavi jubileja govorio je Aleksandar Kostić, potpredsednik MK Group, koji posljednjih pet godina vodi kompaniju koja danas zapošljava 4.000 ljudi u Adria regionu.

„Vizija Miodraga Kostića pokreće MK Group već 40 godina. Ali danas ne bismo bili ovdje da nije ljudi koji su svoje karijere posvetili njenom razvoju. Zato se posebno zahvaljujem svim zaposlenima. Zajedno pomjeramo granice i uz novu energiju razvijamo viziju kompanije za sljedećih 40 godina. Lično vjerujem da su veliki uspjesi pred nama i da najbolje tek dolazi. Zato smo u godini jubileja odlučili da slavimo budućnost i predstavimo nove projekte i investicioni ciklus vrijedan 1,6 milijardi eura, koji ćemo realizovati u naredne 3 godine. Takođe, dajem obećanje da ćemo u periodu od pet godina izdvojiti 50 miliona eura za donacije društvu i zajednicama u kojima poslujemo”, rekao je Aleksandar Kostić, potpredsednik MK Group.

NASTAVAK TEKSTA ISPOD VIDEA:

Na proslavi četiri decenije poslovanja, MK Group je predstavila nova ulaganja u hranu, energiju, destinacije, ali i ljude budućnosti. „Naša ulaganja u poljoprivredu do 2026. godine iznosiće 350 miliona eura. Posebno se izdvaja investicija od 33 miliona eura u fabriku alkohola u Kovačici, zahvaljujući kojoj će Srbija prvi put postati izvoznik alkohola. Najveći dio investicija, čak 900 miliona eura, biće izdvojeno za projekte zelene energije ukupnog kapaciteta 1GW. Prvi projekat koji će biti završen već ove godine je vjetropark Krivača u istočnoj Srbiji, a MK Group gradi i nova dva vjetroparka i biogasno postrojenje u Vojvodini, kao i prvi agrosolarni projekat na Balkanu. U naredne 3 godine kompanija će uložiti 380 miliona eura u turizam i real-estate. Nakon otvaranja Petram Resort & Residences u Istri ovog ljeta, slijede investicije u naša dva Kempinski hotela u Hrvatskoj i Sloveniji, ali i investicije u nove projekte u Srbiji i regionu”, izjavio je Mihailo Janković, generalni direktor MK Group.

Aleksandra Stojanović, direktorka korporativnih poslova MK Group, istakla je da kompanija jubilej slavi i darivanjem, kroz brojne društveno odgovorne aktivnosti: „Ponosni smo na 40 godina koje su MK Group dovele do pozicije jedne od najuspješnijih kompanija u ovom dijelu Evrope. Posebno smo ponosni što smo u godini jubileja podigli standarde korporativnog upravljanja, usvojili ESG strategiju, i što završavamo donacije za preko 20 vrtića u regionu.”

Četrdesetogodišnje trajanje MK Group rezultat je izuzetnog rada, posvećenosti i sinergije svih zaposlenih kompanije, ali i njegovanja dobrih odnosa i saradnje sa poslovnim partnerima, lokalnim zajedicama i brojnim institucijama tokom svih ovih godina.

Pogledajte kako je bilo na proslavi:

#ftg-4141 .tile .icon { color:#ffffff; }#ftg-4141 .ftg-items .loading-bar i { background:#666; }#ftg-4141 .ftg-items .loading-bar { background:#fff; }#ftg-4141 .tile .icon { font-size:12px; }#ftg-4141 .tile .icon { margin: -6px 0 0 -6px; }#ftg-4141 .tile .caption-block .text-wrapper span.text { font-size:12px; }#ftg-4141 .tile .caption-outside .text-wrapper span.text { font-size:12px; }#ftg-4141 .tile .caption-block .text-wrapper span.title { font-size:14px; }#ftg-4141 .tile .caption-outside .text-wrapper span.title { font-size:14px; }#ftg-4141 .tile { background-color: transparent; }#ftg-4141 .tile .caption-block .text-wrapper span.text { color: #ffffff; }#ftg-4141 .tile .caption-block .text-wrapper span.title { color: #ffffff; }#ftg-4141 .tile .caption-outside .text-wrapper span.text { color: #ffffff; }#ftg-4141 .tile .caption-outside .text-wrapper span.title { color: #ffffff; }#ftg-4141 .tile .ftg-social a { color: #ffffff; }#ftg-4141 .tile .caption-block { transition-timing-function:linear; }#ftg-4141 .tile .caption-block { transition-duration:0.25s; }#ftg-4141 .tile .tile-inner:before { background-color: #000000; }#ftg-4141 .tile .tile-inner:before { background-color: rgba(0, 0, 0, 0.8); }

jQuery(‘#ftg-4141 img.item’).removeAttr(‘src’);jQuery(document).ready(function () {setTimeout(function () {jQuery(‘#ftg-4141’).finalTilesGallery({minTileWidth: 250,margin: 10,loadMethod: ‘sequential’,nonce: ‘0928c7e7af’,galleryId: ’41’,setupFilters: true,layout: ‘final’,debug: false,gridSize: 25,disableGridSizeBelow:800,allowEnlargement: true,imageSizeFactor: [ [4000, 0.3],[1024, 0.3],[768, 0.2],[640, 0.3],[320, 0.2]],selectedFilter: ‘n-a’});jQuery(function () {(function () {var rel=””;jQuery(‘#ftg-4141 .ftg-lightbox’).click(function (e) {rel = jQuery(this).attr(‘rel’);jQuery(‘#ftg-4141 .ftg-current’).removeClass(‘ftg-current’);jQuery(‘#ftg-4141 [rel=”‘+rel+'”]’).addClass(‘ftg-current’);});})();});}, 0);});

Foto: Darko Radulović; Srđan Bosnić

Promo

.fb-background-color {
background: #ffffff !important;
}
.fb_iframe_widget_fluid_desktop iframe {
width: 100% !important;
}

investitor.me

drugi upravo čitaju