31.6 C
Sarajevo
Pon, 06, 22

Mesi se vratio u prošlost i razgovarao sa mlađim sobom

mesi se vratio u prošlost i razgovarao sa mlađim sobom

Kako bi obilježila svoju dugogodišnju saradnju sa UEFA Ligom prvaka, kompanija Mastercard predstavila je novi video u kojem glavnu ulogu ima Lionel Mesi (Messi), globalni brend ambasador ove kompanije.

Emotivan snimak
U ovom emotivnom snimku nastalom korištenjem vještačke inteligencije, Mesi, vrhunski fudbaler i četvorostruki osvajač Lige šampiona, prisjeća se svoje prošlosti dok istražuje značajan uticaj koji fudbal i dalje ima na njegov život, time podsjećajući i sve nas na strast koju dijelimo prema ovom inspirativnom i osnažujućem sportu.

– Volio bih da sam imao priliku u stvarnom životu da razgovaram sa mlađim sobom, da mu ulijem samopouzdanje i dam do znanja da će se njegov naporan rad i odricanje isplatiti, i da mu kažem da još uvijek igra igru koju voli – izjavio je Mesi.

– Veoma nam je drago što udružujemo snage s našim globalnim brend ambasadorom Lionelom Mesijem i što dijelimo njegovu ljubav prema fudbalu – to je važan podsjetnik da slijedite svoju strast i da stavite stvari do kojih vam je stalo na prvo mjesto, što je sada, čini se, naročito važno. Radujemo se što ćemo proslaviti globalnu popularnost fudbala na finalu UEFA Lige šampiona u Parizu krajem ovog mjeseca i približiti navijače njihovim strastima – izjavio je Raja Rajamanar (Rajamannar), direktor marketinga i komunikacija u kompaniji Mastercard.

PROČITAJ  Kostiću je uskraćeno veliko priznanje!

Nova metoda
Oživljavanje mladog Lionela Mesija bio je jedan od najvećih izazova u pravljenju ovog videa. Tim koji stoji iza produkcije koristio je novu VFX (vizualni efekti) metodu pod nazivom neuralni rendering (Neural Rendering). Umjesto tradicionalnog pristupa u korištenju kompjuterske grafike, finalna digitalna slika (Synthetic Render) je dobijena korištenjem vještačke inteligencije (AI).

– Tehnologija je nevjerovatna. Kada sam pokazao video svojoj porodici i prijateljima, nisu mogli da vjeruju u ono što gledaju – naježio sam se kada sam vidio kako komuniciram sa mlađim sobom – dodao je Mesi.

Ovaj proces uključuje pohranjivanje podataka, konkretno hiljada referenci o mladom Mesiju, na AI platformu. Fotografije, video i zvučni zapisi o njemu i njegovim pokretima su unijeti u AI plaformu zajedno sa video snimcima glumaca koji su mu slični. AI tehnologija je onda mogla biti upotrijebljena da na osnovu tih podataka generiše finalnu digitalnu sliku, koja je zatim integrisana u snimke koje vidimo u reklami. Ovo je prvi put da se ovaj VFX proces koristi u reklami kako bi se dobila vjerna slika, a za sve je zaslužan Tijago Porto, VFX supervizor u agenciji The Mill, koji je stručnjak u ovoj oblasti.

-Click Here To Join Native Media

www.haber.ba

PROČITAJ  Engleski fudbaler priznao da je homoseksualac

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Mirko
Mirkohttps://javno.ba
Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istraživač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.

drugi upravo čitaju

MOŽDA VAS ZANIMa