Ko su najutjecajniji bh. influenseri: Oni haraju društvenim mrežama

Kao nikad ranije danas je moguće jasno, matematički precizno, izraziti nečiju popularnost. S obzirom da živimo u eri društvenih mreža, dovoljno je posjetiti nečiji profil, na bilo kojoj od najpopularnijih internet-platformi, te vidjeti koliki je stvarni broj onih koji uživaju u njegovom liku i djelu.

Ljudi koji su izgradili mrežu pratilaca na društvenim mrežama su izuzetno utjecajni. Svoju slavu i popularnost lako mogu iskoristiti za utjecaj na javno mnijenje, te se stoga nazivaju influenseri. Poznato je da najutjecajniji ljudi na internetu broje stotine miliona pratilaca, pa su zbog te činjenice popularni na jedan poseban, nama nedokučiv način.

Bosanskohercegovački influenseri, naravno, ne uživaju toliku popularnost da ih prate stotine miliona ljudi, ali imaju itekako značajan broj onih koji s uživanjem prate njihov rad.

Sabina Tubić iz Kalesije koja trenutno živi u Dubaiju ima viša od milion pratilaca. Udata je, ima kćerku, a i njen suprug Dino je također influenser.

Amer Kadić je poznati tiktoker, koji na Instagramu ima 91.000 osoba. Ovaj Sarajlija pažnju privlači svojim blogovima o putovanjima.

Naida Bojnakova, Sarajka koja se udala za fudbalera i živi u Turskoj, izaziva pažnju 202.000 ljudi.

Merjem Nuhić poznatija kao Ters Bosanka na Instagramu snima video o šminkanju, putovanjima a prati je 109.000 ljudi. Ona živi u Kiseljaku s porodicom.

Supruga Izeta Hajrovića, Leyla Hajrović, na Instagramu promovira luksuzan način života a to prati 211.000 ljudi. 

Momak iz Tuzle Ajdin Fejzić bavi se šminkanjem, nadogradnjom i geliranjem noktiju, blogiranjem… i na svom YT kanalu objavljuje snimke o šminkanju, tutorijale, savjete, trikove za uspješniju šminku…

Kaže da ono čime se bavi djeluje banalno, ali da je njegova ideja borba protiv svih vrsta diskriminacije, pa sebe nudi kao primjer. Vjeruje da jutjuberi jesu influenseri i da itekako mogu mijenjati stvari nabolje ako svoj utjecaj usmjere u svrhu dobra.

Amer Silajdžić, poznatiji pod pseudonimom Komplexash, na svom YouTube kanalu ima više od 250.000 pretplatnika. On u svojim objavama iznosi stavove koji su često uvredljivi i ponižavajući za žene. Osim o ženama, Komplexash govori i o muškarcima koji se oblače kao žene ili o tome kako svoje vrijeme provode LGBT osobe.

Lejla Hodović je majka dvoje djece. Njen profil na Instagramu prati više od 60.000 osoba.

-Objavljujem ono što radim svakodnevno. Gdje idem, objavljujem slike gdje ispadnem lijepo, objavljujem slike djece, njihove snimke, kako rastu, šta rade svaki dan. Radim na principu da mi klijent pošalje neki proizvod, koji probam. Ukoliko se ispostavi da je dobar, ja ga reklamiram – istakla je Lejla svojevremeno.

Profil na Instagramu Mirze Mustafagića prati skoro 90.000 osoba. Kaže da su to 80 posto žene od 20 do 30 godina. Da bi imao tako veliki broj pratilaca, svaki dan postavlja pojedinosti iz svog života, a neke od njih i naplaćuje.

-Nedavno sam imao upit za saradnju, da reklamiram tablete na biljnoj bazi za smirenje. Odbio sam ih, jer želim da mi ljudi koji me prate vjeruju. Ne mogu reklamirati tablete za smirenje ako sam stalno nasmijan – istakao je Mirza.

Sa više od 20.000 pratitelja na Instagramu Teisa je mlada bh. influenserka koja je 2012. godine imala prvu objavu na Instagramu i sasvim spontano i neočekivano se počela baviti ovom specifičnom vrstom marketinga, odlučivši se za lifestyle prezentaciju sebe.

– Svi mi postavljamo slike sebe na društvenim mrežama, a samo kvalitetne slike mogu privući firme i poznate brendove. Motivisali su me strani influenseri čiji rad pratim svakodnevno, a tu je i želja da mladoj populaciji ukažem da postoji nešto što je kreativno, u isto vrijeme lijepo i zabavno, a ne odnosi se ni na jedan porok – kaže Teisa.

Jedna od naših najpoznatijih jutjuberica definitivno je Amina Efendić. Mlada Tuzlanka svojom ljepotom plijeni pažnju i na svom Instagram profilu gdje redovno objavljuje pojedinosti iz svog života. Studirala je na Elektrotehničkom fakultetu. Kratki vremenski period bavila se glumom. Čak je objavila i dvije pjesme. Spada među najpopularnije influenserice u Bosni i Hercegovini – na Instagramu ima više od 200.000 pratilaca, a njen YouTube kanal prati gotovo 130.000 ljudi.

Šejla Ramović, sestra pjevačice Džejle Ramović, uspjela je izgraditi svoje ime u svijetu utjecajnih javnih ličnosti. Nju samo na Instagramu prati više od 180.000 ljudi. Kozmetika, moda, putovanja su teme koje u najvećoj mjeri posvećuje pažnju u svom angažmanu.

Ilda Humić je svoju ljubav prema modi pretvorila u hobi koji je sa bloga godinama poslije preselila na Instagram, YouTube, TikTok i time postala prepoznatljiva širom Balkana kao jedinstvena sinergija humora, glume, svakodnevnih dešavanja i svega onoga što svakodnevno plasira na svojim društvenim platformama. Nju prati skoro 300.000 ljudi.

Ildin cilj od samog početka bio je prikazati svakodnevicu zaposlene balkanske mame u ranim 30-im, koja balansira između hobija, porodice i poslovnih obaveza na jedan specifičan, humorom protkan način i time poručiti: Da je uredu biti raščupan i dotjeran, našminkan ili ne, i da društvene mreže ne moraju nužno prikazivati savršeno fotošopirane živote.

pressmediabih.com

drugi upravo čitaju