2 C
Sarajevo
Čet, 02, 23

DOKTORI OBJAVILI PRAVILAN RASPORED OBROKA: SVE VRIJEME SMO RADILI POGREŠNO

DOKTORI OBJAVILI PRAVILAN RASPORED OBROKA: SVE VRIJEME SMO RADILI POGREŠNO

Istraživanja pokazuju i da vrijeme i raspored obroka itekako može utjecati na gubitak težine, a mršavljenje posebno otežava konzumiranje hrane u kasnim satima.

Jedna studija pokazala je da su osobe koje su večerale u 21 sat sljedećeg jutra imale viši nivo šećera u krvi od onih koji su posljednji put jeli u 18 sati, dok je drugo istraživanje ustanovilo da sposobnost tijela da sagorijeva kalorije može biti niža noću, nego tokom ostatka dana.

DOKTORI OBJAVILI PRAVILAN RASPORED OBROKA: SVE VRIJEME SMO RADILI POGREŠNO
Ilustracija

Brz tempo života otežava uzimanje obroka uvijek u isto vrijeme, međutim usvajanje ove navike može trajno da vam poboljša zdravlje i kvalitet života.

U novoj studiji, istraživači su otkrili da jedenje u kasnim satima povećava glad, a istovremeno smanjuje količinu energije koja se koristi dok ste budni.

DOKTORI OBJAVILI PRAVILAN RASPORED OBROKA: SVE VRIJEME SMO RADILI POGREŠNO
  • Vrijeme obroka je jedan od najvažnijih faktora u upravljanju težinom. Nalazi u ovoj studiji pokazuju koliko je važno održavati stabilnu brzinu metabolizma dosljednim jedenjem u redovnim intervalima. Razmak od tri do četiri sata između obroka je i dalje idealan za održavanje šećera u krvi na svojim normalnim nivoima, kao i održavanje metabolizma u stalnoj brzini – kaže Ketrin Gervaćo.
  • Konzumiranje obroka u kasnim satima, kao što je dokazano u studiji, utječe na prirodnu funkciju hormona u tijelu, konkretno grelina i leptina- navodi ona.
  • Grelin je u narodu poznat kao ‘hormon gladi’ jer podstiče apetit. Zbog toga, kada je stomak prazan, nivo grelina se povećava. Leptin je, s druge strane, odgovoran za osećaj sitosti. Studija navodi da kasniji obroci smanjuju nivo leptina, što znači da se smanjuje ‘osećaj sitosti’. Kada se to dogodi, tijelo može prirodno da žudi za više hrane u kratkom vremenskom roku- objašnjava Ketrin.
  • Svaka osoba ima različitu brzinu metabolizma. Zato, svakoj osobi je potreban drugačiji dnevni unos kalorija i odnos makronutrijenata. Osim pravilnog rasporeda obroka, najbolji način da smršate (ili da spriječite rizik od gojaznosti) je da jedete dobro izbalansiranu ishranu u redovnim, dosljednim intervalima- zaključila je dijetetičarka za “Eat This”.
  TOMISLAV BRKIĆ: Escobar i ja smo pokazali da možemo dobro igrati zajedno

hayat.ba

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena 3 / 5. Brojanje glasova: 2

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Supported by TNT Grupacija
Amra
Amrahttps://www.tnt.ba
Amra voli da piše o ljepoti, to je opušta. Njeni savjeti o modi i šminaknju uvijek dobro dođu. Puno istražuje i čita. Ponosna je mama djevojčice i dječaka pa na zabavan način servira korisne informacije o trudnoći i odgajanju djece.

drugi upravo čitaju

MOŽDA VAS ZANIMa