Američka muzičarka Billie Eilish lice je nove Gucci kampanje. Iako ju se često na crvenim tepisima moglo viđati u kreacijama ove italijanske modne kuće, od sada je 21-godišnja nagrađivana pjevačica njihovo zaštitno lice, nakon što se prošle godine pronašla u kampanji istog brenda za sunčane naočale.
Novi kreativni direktor Sabato De Sarno stogodišnji brend pokušava vratiti korijenima koji su i proslavili Gucci pa je tako uz šešire i druge odjevne predmete s potpisom ovog luksuznog brenda u glavnom fokusu Horsebit torba iz 1955. godine, u obnovljenoj verziji.
Gucci je tako lansirao dva asimetrična dizajna torbi, jednu u crnoj boji i drugu smeđu s prepoznatljivim monogramom, a ono što je velika novost u izradi legendarnih ženskih torba je činjenica da su napravljene od održivih materijala i sadrže certifikovanu konoplju i Econylov reciklirani najlon.
Novi način izrade i materijali kojima se u proizvodnji koriste označavaju veliku prekretnicu brenda koji ulaže napore u pogledu održivosti, i smanjivanje ugljičnog otiska zbog korištenja životinjske kože.
U novu, eco friendly kolekciju idealno se uklopila ambasadorka brenda, mlada muzičarka, koja je od prije poznata po zalaganju za održivost, zaštitu okoline i etičnost u tekstilnoj proizvodnji.
“Čast mi je biti dio Guccijeve evolucije u promišljanju tradicije. To je novo razumijevanje, koje se ne boji evoluirati u novom smjeru, što mi je uistinu važno”, izjavila je Eilish za “Vogue”.
Demetra, koja je razvijena u kompaniji Gucci, 75 odsto je biljnog porijekla, sastoji se od odgovorno dobijene viskoze, drvene pulpe i ne-GMO plastike na bazi kukuruza što znači da ima manji uticaj kada je riječ o klimatskim promjenama i korištenju vode, dok je ostatak materijala trenutno izrađen od sintetike dobijene iz fosilnih goriva, prenosi “Miss7”.
(Zene.ba)
The post Billie Eilish zaštitno lice nove kampanje poznatog brenda appeared first on Žene.ba.