Američki san na bosanski način / Emina je željela udovoljiti djetetu, a onda se priča “otela kontroli”: Tamam začini za svaku kuhinju

Iz hobija, radoznalosti, ali i težnje da djetetu ne upropastimo zdravo pripremljen obrok dodavanjem začina sa raznim aditivima, 2019. godine krenuli smo u Tamam priču, kaže na početku razgovora za Oslobođenje Emina Mujić-Mulalić iz Doboj-Istoka, vlasnica malog biznisa pod nazivom Tamam prirodne mješavine začina.

Od hobija do obrta

Nosilac biznisa uz Eminu, koja je po struci profesorica, i njen je suprug Sabahudin, po zvanju dipl. inž. prehrambene tehnologije, sa dugogodišnjim iskustvom rada u prehrambenoj industriji. Dok Emina obavlja poslove marketinga, promocije i prodaje, Sabahudin je tehnolog u ovoj firmi i obavlja poslove iz svog domena.

Stalno smišljaju nove mješavine


– Nakon prvog miksa začina i velike zainteresiranosti ljudi oko nas, shvatili smo da će ovo prerasti u mali biznis. Tako da hobi 2020. prerasta u obrt. U suštini, ta registracija je istovremeno bila veliki strah, ali sa druge strane i težnja za ispunjenjem dječijih snova i porodičnih ciljeva. Sa 27 godina imati obrt na sebi i zaposlenike veliki je izazov. Također, to je dokaz da u poslovnom svijetu i nije uvijek potrebno imati štelu ili veliku zaleđinu. Za ostvarivanje snova najvažnije je imati volju i jak motiv, dodala je Mujić-Mulalić.

Tamam priča počela je, kako kaže, sa njihovim prvim proizvodom – Klasikom, univerzalnom mješavinom začina bez vještačkih dodataka.

Tamam priča počela je sa njihovim prvim proizvodom – Klasikom, univerzalnom mješavinom začina bez vještačkih dodataka

– Reakcije na proizvod su bile jako pozitivne, što nam je bio vjetar u leđa da nastavimo. Biznis smo razvijali korak po korak, od prve proizvodnje, testiranja, povratnih informacija, uspostavljanja kontakata sa dobavljačima, promocije na tržištu, razvijanja novih proizvoda, usvajanja novih vrijednosti i navika, učili smo poslovati i nositi se sa onim što nosi poslovni život sa sobom, istakla je Emina.

Marketing se, prema njenim riječima, odvija preko društvenih mreža, samoreklamiranjem, često preporukom i pohvalama kupaca.

– Naše ciljno tržište je svako domaćinstvo u kojem žene vode brigu u kuhinji, spremaju zdrave obroke za sebe i porodicu. Specifična ciljna grupa su i kupci koji su na nekim restrikcijama i dijetetskim režimima hrane, kao i dijabetičari, kupci alergični na neke sastojke, bezglutenci, vegani i slični. Naši proizvodi, kojih trenutno imamo 17, mogu se naručiti putem FB stranice i Instagram profila Tamam mješavine začina. Zahvaljujući brzoj pošti, postali su dostupni svakom domaćinstvu u našoj domovini, a dostava se vrši na kućni prag. Također, proizvode možete pronaći u radnjama zdrave hrane u Zenici, Cazinu i Visokom. Ličnu isporuku redovno vršimo na relaciji Tešanj – Tuzla, dodala je Emina.


image

Priča je počela 2019. godine


Njihovi top-proizvodi su Klasik, Mesaroš, Krompirko, tarhana čorba, bosanski lonac, a zavisno od godišnjeg doba, zna se poredak i promijeniti, te drugi začini postanu aktuelniji.

Brendiranje

– Jedinstvenost Tamam proizvoda je da su to mješavine: začinskog bilja u zrnu, sjemenu, prahu, listu ili korijenu; sušenog povrća u prahu, granulama, sjeckanom korijenu; gljiva… Mnogi proizvodi su porijeklom sa Istoka, pa sirovinu nabavljamo u veleprodaji od uvoznika, a manji dio i proizvodimo. Trenutno radimo na brendiranju proizvoda, da bismo postali vizuelno uočljiviji i primamljiviji na tržištu, što bi u konačnici povećalo potražnju i kupovinu naših proizvoda, ali i omogućilo ulazak u nove radnje zdrave hrane. Trudimo se da nakon rada na novim proizvodima i testiranja, svakih nekoliko mjeseci pustimo neki novi okus u prodaju, dodala je Emina.

www.oslobodjenje.ba

drugi upravo čitaju