16 C
Sarajevo
Sub, 09, 22

Američki san na bosanski način / Emina je željela udovoljiti djetetu, a onda se priča “otela kontroli”: Tamam začini za svaku kuhinju

Iz hobija, radoznalosti, ali i težnje da djetetu ne upropastimo zdravo pripremljen obrok dodavanjem začina sa raznim aditivima, 2019. godine krenuli smo u Tamam priču, kaže na početku razgovora za Oslobođenje Emina Mujić-Mulalić iz Doboj-Istoka, vlasnica malog biznisa pod nazivom Tamam prirodne mješavine začina.

Od hobija do obrta

Nosilac biznisa uz Eminu, koja je po struci profesorica, i njen je suprug Sabahudin, po zvanju dipl. inž. prehrambene tehnologije, sa dugogodišnjim iskustvom rada u prehrambenoj industriji. Dok Emina obavlja poslove marketinga, promocije i prodaje, Sabahudin je tehnolog u ovoj firmi i obavlja poslove iz svog domena.

Stalno smišljaju nove mješavine


– Nakon prvog miksa začina i velike zainteresiranosti ljudi oko nas, shvatili smo da će ovo prerasti u mali biznis. Tako da hobi 2020. prerasta u obrt. U suštini, ta registracija je istovremeno bila veliki strah, ali sa druge strane i težnja za ispunjenjem dječijih snova i porodičnih ciljeva. Sa 27 godina imati obrt na sebi i zaposlenike veliki je izazov. Također, to je dokaz da u poslovnom svijetu i nije uvijek potrebno imati štelu ili veliku zaleđinu. Za ostvarivanje snova najvažnije je imati volju i jak motiv, dodala je Mujić-Mulalić.

Tamam priča počela je, kako kaže, sa njihovim prvim proizvodom – Klasikom, univerzalnom mješavinom začina bez vještačkih dodataka.

Tamam priča počela je sa njihovim prvim proizvodom – Klasikom, univerzalnom mješavinom začina bez vještačkih dodataka

– Reakcije na proizvod su bile jako pozitivne, što nam je bio vjetar u leđa da nastavimo. Biznis smo razvijali korak po korak, od prve proizvodnje, testiranja, povratnih informacija, uspostavljanja kontakata sa dobavljačima, promocije na tržištu, razvijanja novih proizvoda, usvajanja novih vrijednosti i navika, učili smo poslovati i nositi se sa onim što nosi poslovni život sa sobom, istakla je Emina.

Marketing se, prema njenim riječima, odvija preko društvenih mreža, samoreklamiranjem, često preporukom i pohvalama kupaca.

– Naše ciljno tržište je svako domaćinstvo u kojem žene vode brigu u kuhinji, spremaju zdrave obroke za sebe i porodicu. Specifična ciljna grupa su i kupci koji su na nekim restrikcijama i dijetetskim režimima hrane, kao i dijabetičari, kupci alergični na neke sastojke, bezglutenci, vegani i slični. Naši proizvodi, kojih trenutno imamo 17, mogu se naručiti putem FB stranice i Instagram profila Tamam mješavine začina. Zahvaljujući brzoj pošti, postali su dostupni svakom domaćinstvu u našoj domovini, a dostava se vrši na kućni prag. Također, proizvode možete pronaći u radnjama zdrave hrane u Zenici, Cazinu i Visokom. Ličnu isporuku redovno vršimo na relaciji Tešanj – Tuzla, dodala je Emina.


image

Priča je počela 2019. godine


Njihovi top-proizvodi su Klasik, Mesaroš, Krompirko, tarhana čorba, bosanski lonac, a zavisno od godišnjeg doba, zna se poredak i promijeniti, te drugi začini postanu aktuelniji.

Brendiranje

– Jedinstvenost Tamam proizvoda je da su to mješavine: začinskog bilja u zrnu, sjemenu, prahu, listu ili korijenu; sušenog povrća u prahu, granulama, sjeckanom korijenu; gljiva… Mnogi proizvodi su porijeklom sa Istoka, pa sirovinu nabavljamo u veleprodaji od uvoznika, a manji dio i proizvodimo. Trenutno radimo na brendiranju proizvoda, da bismo postali vizuelno uočljiviji i primamljiviji na tržištu, što bi u konačnici povećalo potražnju i kupovinu naših proizvoda, ali i omogućilo ulazak u nove radnje zdrave hrane. Trudimo se da nakon rada na novim proizvodima i testiranja, svakih nekoliko mjeseci pustimo neki novi okus u prodaju, dodala je Emina.

www.oslobodjenje.ba

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Supported by TNT Grupacija
Mirko
Mirkohttps://javno.ba
Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istraživač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.

drugi upravo čitaju

MOŽDA VAS ZANIMa