Dnevni avaz, 28.05.2025.
Agencija za bankarstvo FBiH, objavljuje
J A V N I O G L A S
za prijem u radni odnos u Agenciji za bankarstvo
Federacije Bosne i Hercegovine
na neodređeno vrijeme sa probnim radom u trajanju od 6 mjeseci
I NAZIVI RADNIH MJESTA
- Stručni saradnik za nabavku roba, usluga i radova, Odjel za opće i kadrovske poslove, Sektor zajedničkih funkcija, 1 (jedan) izvršilac, mjesto rada: Sarajevo
- Stručni saradnik za digitalno kancelarijsko i arhivsko poslovanje, Odjel za opće i kadrovske poslove, Sektor zajedničkih funkcija, 1 (jedan) izvršilac, mjesto rada: Sarajevo
- Viši stručni saradnik za IT, Podružnica Mostar, I (jedan) izvršilac, mjesto rada: Mostar
- Viši stručni saradnik – viši kontrolor, Odjel za nadzor zaštite korisnika financijskih usluga, Podružnica Mostar, 1 (jedan) izvršilac, mjesto rada: Mostar
- Viši stručni saradnik u Timu za razvoj, Odjel za analizu procesa i razvoj, Sektor za informaciono- komunikacione tehnologije, I (jedan) izvršilac, mjesto rada: Sarajevo
II OPISI POSLOVA
Za radno mjesto 1.1.: učestvuje u vršenju analize tržišta i ponuda na tržištu robe, usluga i radova; prikuplja podatke o vrsti i količini roba, usluga i radova; učestvuje u pripremi tenderske dokumentacije; učestvuje u provođenju postupka javne nabavke; vrši unos podataka na portal Agencije za javne nabavke; prati realizaciju zaključenih ugovora/okvirnih sporazuma sa finansijskog aspekta i izrađuje izvještaje o izvršenju zaključenih ugovora; izdaje i prati pojedinačne narudžbe; provodi operativne radnje u vezi sa realizacijom nabavnih zahtjeva, komunicira sa dobavljačima, organizuje i koordinira isporuku roba, usluga i radova; obavlja poslove u vezi s realizacijom službenih putovanja u dijelu rezervacije usluga prijevoza i smještaja; sarađuje sa drugim organizacionim jedinicama u pogledu definisanja zahtjeva za nabavke, potreba za određenim sredstvima, davanja određenih stručnih pojašnjenja i dr; radi na obradi ulaznih i izlaznih dokumenata (prijave za službena putovanja, edukacije, fakture, i sl) kao i njihovom arhiviranju; ažurira i pretražuje bazu, izdaje podatke iz evidencije, vrši razmjenu podataka, te vodi evidenciju o unesenim, obrađenim i arhiviranim dokumentima; obavlja i druge poslove po nalogu.
Za radno mjesto 1.2.: radi na aplikaciji za unos, obradu, skeniranje i preraspodjelu digitalnih dokumenata; obavlja poslove skeniranja dokumentacije, vrši unos podataka u bazu; ažurira i pretražuje internu bazu skenirane dokumentacije, izdaje podatke iz evidencije, vrši razmjenu podataka, vodi evidenciju o unesenim i obrađenim dokumentima; daje podršku i pomaže u izvršavanju ostalih poslova iz domena rada pisarnice (primanje i otvaranje pošte po dobivenom ovlaštenju, zavođenje, pregledanje i raspoređivanje pošte/akata, združivanje akata, otprema pošte, administrativno — tehnička obrada akata, dostavljanje predmeta u rad putem sistema pametnih ormarića, vođenje evidencija o primopredaji akata/pošiljki i ostali srodni poslovi); daje podršku i pomaže pri obavljanju poslova u vezi sa klasificiranjem i arhiviranjem dokumentacije, izborom i grupisanjem akata za arhiviranje, vođenjem evidencija arhiviranih, uništenih i predmeta koji su predati nadležnom Arhivu; obavlja i druge poslove po nalogu.
Za radno mjesto 1.3.: pruža podršku nadležnom organizacijskom dijelu Agencije na izgradnji, dizajniranju i unapređenju informacijskog sistema i proces upravljanja kontinuitetom poslovanja (BCP) i oporavaka IKT procesa i sistema (DRP); stara se o održavanju informacijskog sistema, sigurnosti podataka i stabilnosti sistema; prati razvoj novih tehnologija, sagleda mogućnosti njihove primjene; stara se o osiguranju kvalitetne IT podrške; sudjeluje u izradi godišnjeg programa kvartalnih i mjesečnih planova i prati njihovu realizaciju; osigurava koordinaciju informacijskih sistema Agencije, ostalih institucija i organa; obavlja i druge poslove po nalogu.
Za radno mjesto 1.4.: analizira, prati i primjenjuje propise iz posrednog i neposrednog nadzora (supervizije) poslovanja subjekata bankarskog sistema (u daljnjem tekstu: SBS), inicira prijedloge za njihovo unapređenje; vrši posredni i neposredni nadzor SBS, što uključuje obimni i ciljani nadzor poslovanja, prezentira nalaze nadzora SBS, sačinjava zapisnik o izvršenom nadzoru, odgovara na prigovor na zapisnik i izrađuje rješenje i druge kontrolne i postkontrolne akte, vrši postkontrolni postupak izvršenja naloženih mjera i rokova; inicira pokretanje aktivnosti za poduzimanje mjera prema SBS i odgovornim licima u istim, te predlaže rokove, redoslijed i postupak preduzimanja tih mjera; sudjeluje u poslovima nadzora SBS u kontrolama u kojima Podružnica pruža podršku; informira rukovodioca Odjela o činjenicama utvrđenim nadzorom, vodi evidenciju kontrola; priprema informacije i podatke za sačinjavanje kvartalnih i godišnjih informacija, kao i informacija i podataka neophodnih za statističke analize; sarađuje sa nadležnim organizacionim dijelovima prilikom pripremanja izvještaja o stanju usklađenosti procesa i sistema, ocjene usklađenosti, analize rizika usklađenosti i izvještavanja na razini bankarskog sistema; sudjeluje u davanju inicijative na pokretanju aktivnosti za poduzimanje mjera prema SBS u čijim kontrolama pruža podršku i odgovornim licima u saradnji sa drugim organizacionim dijelovima; pruža podršku u postupka po prigovorima klijenata pravnih lica na rad SBS u segments zaštite korisnika finansijskih usluga i žiranata u skladu sa Zakonom o zaštiti žiranata u Federaciji BiH; učestvuje u izradi mišljenja na upite u vezi sa primjenom akata Agencije iz nadležnosti Odjela; sarađuje sa drugim organizacionim dijelovima i institucijama, obavlja i druge poslove po nalogu.
Za radno mjesto 1.5.: radi na izgradnji, dizajniranju i unapređenju informacionog sistema (u daljnjem tekstu: IS), koordinira pri pripremi i implementaciji tehnoloških i programskih rješenja; sudjeluje u izradi akata, sudjeluje u izradi godišnjeg programa, kvartalnih i mjesečnih planova i prati realizaciju; razrađuje i obezbjeđuje primjenu projekata IS Agencije; razrađuje i ažurira IS za potrebe supervizije SBS, internog i eksternog izvještavanja; primjenjuje strukture, arhitekture i taksonomije u cilju optimalnog upravljanja strukturama (bazama) podataka, platformama, sistemima, korištenim programskim kodom i drugim tehničkim rješenjima; radi na kreiranju i održavanju korisničkih sučelja, API-ja, ETL procesa, frontend i backend arhitektura, taksonomija, struktura, baza podataka, funkcionalnosti, vizuelnih i drugih prikaza, vrši ažuriranje tehničke dokumentacije u skladu sa implementiranim promjenama (svojim aktivnostima); obezbjeđuje kvalitetu, strukture, veze i ekstrakcije podataka za potrebe daljnje obrade; učestvuje i daje podršku kod primjene DWH, data mining i drugih alata za pristup i upravljanje podacima; implementira kontrole kvalitete podataka kod prihvatanja i korištenja podataka unutar Agencije i za potrebe eksternog izvještavanja; uspostavljanje i vođenje evidencije o svim komponentama sistema; praćenje tehnoloških dostignuća iz oblasti programiranja, razvoja i održavanja aplikacija, upravljanja bazama podataka, sigurnosti aplikacija i sistema, predlaganje mogućnosti primjene u cilju optimizacije rada; daje podršku korisnicima sistema; u skladu sa posebnom odlukom obavlja poslove tehničke zaštite u cilju zaštite objekata i imovine, obavlja i druge poslove po nalogu.
III USLOVI
Pored općih uslova propisanih Zakonom o radu FBiH, kandidat mora ispunjavati i posebne uslove:
Za radno mjesto 1.1.: VII stepen stručne spreme društvenog smjera, odnosno visoko obrazovanje Bolonjskog sistema studiranja koje se vrednuje sa 180 ECTS bodova, 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, poznavanje rada na računaru.
Za radno mjesto 1.2.: VI stepen stručne spreme društvenog smjera, odnosno visoko obrazovanje Bolonjskog sistema studiranja koje se vrednuje sa 180 ECTS bodova, 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, napredno poznavanje rada na računaru.
Za radno mjesto 1.3.: IV stepen stručne spreme tehničkog, informatičkog ili društvenog smjera, 3 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, dobro poznavanje relevantnih tehničkih standarda i vještina programskih jezika za razvijanje aplikacije, aktivno znanje engleskog jezika, napredna znanja iz korištenih informacijskih tehnologija.
Za radno mjesto 1.4.: VII stepen stručne spreme ekonomskog ili pravnog smjera, odnosno visoko obrazovanje Bolonjskog sistema studiranja koje se vrednuje sa 240 ECTS bodova, 3 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima i posebna znanja iz oblasti kontrole, aktivno znanje engleskog jezika, poznavanje rada na računaru.
Za radno mjesto 1.5.: IV stepen stručne spreme tehničkog, informatičkog ili društvenog smjera, 3 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, dobro poznavanje relevantnih tehničkih standarda i vještina programskih jezika za razvijanje aplikacije, aktivno znanje engleskog jezika, napredna znanja iz korištenih informacionih tehnologija.
IV – POTREBNI DOKUMENTI
Kandidati se sa jednom prijavom mogu prijaviti samo na jedno radno mjesto. Kandidati su dužni uz svojeručno potpisanu prijavu i biografiju sa kontakt podacima dostaviti: 1) diploma o završenom odgovarajućem obrazovanju i 2) dokaz o radnom iskustvu, sa opisom poslova koje kandidat obavlja/ je obavljao kod poslodavca/poslodavaca i trajanju radnog iskustva. Svi traženi dokumenti moraju biti original ili ovjerena kopija. Prije zasnivanja radnog odnosa izabrani kandidat je dužan dostaviti ljekarsko uvjerenje o općoj zdravstvenoj/radnoj sposobnosti.
V – NAČIN I ROK DOSTAVLJANJA PRIJAVA
Prijava na konkurs sa traženom dokumentacijom može se dostaviti na adresu:
Agencija za bankarstvo Federacije BiH
Ul. Zmaja od Bosne 47 b
71 000 S a r a j e vo
sa naznakom naziva radnog mjesta
Konkurs ostaje otvoren 15 dana od dana objavljivanja.
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 28.05.2025.