Dnevni avaz, 18.06.2025.
Na osnovu Älana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (âSlužbene novine Federacije BiHâ, broj: 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17 – Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16) i Äl. 8. – 10. Pravilnika o karakteru javnog konkursa i postupku postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije BiH (âSlužbene novine Federacije BiHâ broj 10/25), a na zahtjev Vrhovnog suda FBiH, Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje
Â
JAVNI KONKURS
za popunu radnih mjesta državnih službenika u
Vrhovnom sudu FBiH
Â
I. RADNA MJESTA
01.Å ef odsjeka za raÄunovodstvo i materijalno-finansijsko poslovanje – 1 (jedan) izvrÅ¡ilac,
02.Å ef jedinice za internu reviziju â 1 (jedan) izvrÅ¡ilac.
Â
Opis poslova:
Za poziciju 01: rukovodi i odgovara za rad odsjeka kojim rukovodi; organizuje vrÅ¡enje svih poslova iz nadležnosti odsjeka kojim rukovodi; rasporeÄuje poslove na zaposlenike i daje bliže upute o naÄinu vrÅ¡enja tih poslova; osigurava blagovremeno, zakonito i pravilno vrÅ¡enje svih poslova iz nadležnosti odsjeka; redovno usmeno ili pismeno upoznaje predsjednika i sekretara Vrhovnog suda o stanju vrÅ¡enja poslova iz svoje nadležnosti, problemima koji postoje u vrÅ¡enju tih poslova i predlaže mjere za njihovo rjeÅ¡avanje; postupa po nalozima predsjednika i sekretara Vrhovnog suda u obavljanju najsloženijih poslova iz nadležnosti odsjeka kojim rukovodi; organizuje i koordinira obavljanje svih poslova iz nadležnosti odsjeka i obavlja najsloženije poslove; rasporeÄuje poslove na zaposlenike i daje im upute o naÄinu vrÅ¡enja poslova; izraÄuje periodiÄne obraÄune i zavrÅ¡ni raÄun za Vrhovni sud i Sudsku policiju Federacije BiH; priprema i analizira podatke i dokumente potrebne za izradu budžeta Vrhovnog suda i Sudske policije Federacije BiH, te uÄestvuje u izradi nacrta budžeta sa predsjednikom Vrhovnog suda, drugim državnim službenicima i direktorom Sudske policije Federacije BiH; izraÄuje prijedloge budžeta za Vrhovni sud i Sudsku policiju Federacije BiH; vrÅ¡i praÄenje izvrÅ¡enja budžeta i njegovu analizu; osigurava blagovremenu i ispravnu izradu Instrukcija broj 1. i 2. za Vrhovni sud i Sudsku policiju Federacije BiH; uspostavlja dobru komunikaciju sa trezorom; izraÄuje operativne finansijske planove; utvrÄuje kljuÄne zadatke u knjigovodstvu; razmatra i analizira prijedloge sredstava; prati finansijska ograniÄenja ukupnog budžeta; kontroliÅ¡e izvrÅ¡enje poslova i zadataka u oblasti materijalno-finansijskog poslovanja; izraÄuje bilans, informacije i izvjeÅ¡taje o sredstvima i utroÅ¡ku sredstava; izraÄuje nacrte opÅ¡tih akata iz oblasti raÄunovodstveno-materijalnih i finansijskih poslova; izraÄuje sve vrste analiza i informacija iz oblasti raÄunovodstveno-materijalnih i finansijskih poslova; daje prijedlog vrednovanja radne uspjeÅ¡nosti za državne službenike i namjeÅ¡tenike kojima rukovodi; kontroliÅ¡e voÄenje jedinstvene raÄunovodstvene evidencije koja je propisana vazeÄim propisima; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Visina pripadajuÄe osnovne neto plaÄe: 2.160,00 KM
Za poziciju 02: rukovodi i odgovara za rad Jedinice za intemu reviziju; obavlja najsloženije poslove i organizuje vrÅ¡enje svih poslova iz nadležnosti inteme revizije; informiÅ¡e predsjednika Vrhovnog suda za Vrhovni sud i direktora Sudske policije Federaciie BiH za Sudsku policiju Federacije BiH o poÄetku unutraÅ¡nje/interne revizije, uz prezentaciju pisanog ovlaÅ¡tenja priprema strateÅ¡ki plan interne revizije Vrhovnog suda i Sudske policije za razdoblje od tri godine, planira i provodi preliminame aktivnosti; priprema godiÅ¡nji plan interne revizije na temelju procjene rizika i usvojenog strateÅ¡kog plana, te nakon njegovog odobravanja od predsjednika Vrhovnog suda, osigurava njegovu adekvatnu implementaciju i nadzor nad njegovim izvrÅ¡avanjem; organizira i koordinira aktivnosti interne revizle i nadzire implementaciju planiranih aktivnosti; osigurava kvalitetu aktivnosti interne revizije u skladu sa pravilima izdanim od CHJ; osigurava kvalitetu aktivnosti interne revizije u skladu sa pravilima izdanim od CHJ; dostavlja izvjeÅ¡taj interne revizije predsjedniku Vrhovnog suda za Vrhovni sud i direktoru Sudske policije za Sudsku policiju; ukljuÄuje u zavrÅ¡ni revizorski izvjeÅ¡taj sva miÅ¡ljenja rukovodstva revidirane organizacije – Vrhovnog suda i/ili Sudske policije Federacije BiH; dostavlja konaÄan revizorski izvjeÅ¡taj predsjedniku Vrhovnog suda za Vrhovni sud i direktoru Sudske policije za Sudsku policiju; izraÄuje Povelju unutraÅ¡nj e/inteme revizije; u sluÄaju sukoba interesa informira predsjednika Vrhovnog suda o postojanju sukoba interesa, informira predsjednika Vrhovnog suda ukoliko se pojavi sumnja na nepravilnosti i/ili prevare koje mogu rezultirati kriminalnim aktivnostima ili krÅ¡enjem propisa radi daljnjeg postupanja; priprema Pravilnik o internoj reviziji i operativne upute; osigurava obuku internih revizora, priprema i dostavlja godiÅ¡nji plan obuke nadležnim rukovodiocima radi odobravanja i osigurava njegovu implementaciju; osigurava uÄinkovito koriÅ¡tenje resursa dodijeljenih za izvrÅ¡avanje funkcije interne revizije; usmjerava pažnju CHJ na sve razlike u miÅ¡ljenjima izmeÄu internih revizora i predsjednika Vrhovnog suda i direktora Sudske policije; saraÄuje sa Uredom za reviziju institucija u Federaciji BiH u razmjeni izvjeÅ¡taja, dokumentacije i miÅ¡ljenja; Äuva svaku državnu, profesionalnu ili poslovnu tajnu koju je saznao tokom unutraÅ¡nj e/interne revizije; Äuva sve radne zabiljeÅ¡ke nastale tokom obavljanja unutraÅ¡nje/interne revizije; po potrebi inicira angažman vanjskih eksperata; obavlja i druge poslove u skladu sa propisima koji reguliÅ¡u oblast unutraÅ¡nje/interne revizije; daje prijedlog vrednovanja radne uspjeÅ¡nosti za državne službenike kojima rukovodi; obavlja i druge poslove po nalogu predsjednika Vrhovnog suda koji su u vezi sa poslovima interne revizije.
Visina pripadajuÄe osnovne neto plaÄe: 2.736,00 KM
Â
II. USLOVI ZA PRIJAVU NA JAVNI KONKURS
OpÄi uslovi
Kandidati moraju ispunjavati opÄe uslove iz Älana 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine:
1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;
2. da je stariji od 18 godina;
3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena struÄne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili treÄeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, Å¡to se utvrÄuje propisom kojim se ureÄuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoÄno tehniÄki poslovi i uslov za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;
4. da je zdravstveno sposoban/a za vrÅ¡enje odreÄenih poslova predviÄenih za to radno mjesto;
5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta osoba nije otpuštena iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
6. da nije obuhvaÄeno odredbom Älanka IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine
Pored opÄih uslova navedenih u javnom konkursu, kandidati moraju ispunjavati i posebne uslove, i to:
Posebni uslovi:
Pozicija 01:
– VSS – VII stepen struÄne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koje se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili treÄeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, ekonomski fakultet,
– položen ispit za certificiranog radunovoÄu,
– najmanje 4 (Äetiri) godine radnog staža
– poznavanje rada na raÄunaru.
Â
Pozicija 02:
– VSS – VII stepen struÄne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koje se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili treÄeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja ekonomskog ili pravnog smjera,
– minimalno 5 (pet) godina radnog staža u struci nakon stjecanja diplome, od Äega minimalno tri godine na poslovima revizije ili poslovima interne revizije ili poslovima budžetiranja u javnom sektoru ili poslovima u vezi sa trezorskim poslovanjem ili finansijsko-raÄunovodstvenim poslovima,
– certifikat internog revizora za javni sektor u Federaciji BiH izdat od strane Federalnog ministarstva finansija
– poznavanje rada na raÄunaru,
– poznavanje engleskog jezika i da nije u sukobu interesa u smislu odredbi Älana 12. Zakona o intemoj reviziji u javnom sektoru u Federaciji BiH (,,SluZbene novine Federacije BiH”. broj 47/08).
Â
III. IZBORNI PROCES
Komisija za izbor provjerava i bira kandidate na osnovu profesionalnih sposobnosti procijenjenih putem ispita opÄeg znanja (IOZ) i struÄnog ispita.
(1) IOZ ima za cilj utvrditi da li kandidati koji konkuriÅ¡u na radno mjesto državnog službenika posjeduju dovoljan stepen opÄeg znanja, Å¡to je preduslov za rad u organima državne službe u Federaciji. Kandidati koji su položili struÄni upravni ispit na bilo kom drugom nivou vlasti u Bosni i Hercegovini ili su položili pravosudni ispit izuzeti su od polaganja IOZ.
(2) StruÄnom ispitu pristupaju sva lica koja kao kandidati konkuriÅ¡u na radna mjesta državnih službenika i koji su prethodno položila IOZ. Cilj provedbe struÄnog ispita je provjera sposobnosti kandidata za rad na konkretnom radnom mjestu putem pisanog i usmenog dijela (intervjua):
Â
Za radno mjesto rukovodeÄeg državnog službenika (pozicija 02):
 – pisani dio struÄnog ispita sastoji se od: test od 10 pitanja zatvorenog tipa sa opcijskim odgovorima i pisanog rada sa jednim zadatkom.
– Kandidat koji je položio pisani dio struÄnog ispita pristupa usmenog dijelu struÄnog ispita koji se provodi kroz strukturirani intervju na kojem Älanovi Komisije vrÅ¡e procjenu kompetencija za obavljanje poslova konkretnog radnog mjesta na koje se kandidat prijavio. Strukturirani intervju Komisija vodi po utvrÄenoj Listi kompetencija koja Äini sastavni dio Instrukcije o provoÄenju struÄnog ispita.
Â
Za radno mjesto državnih službenika šefovi osnovnih i unutrašnjih organizacionih jedinica (pozicija 01):
– pisani dio struÄnog ispita sastoji se od: testa od 10 pitanja zatvorenog tipa sa opcijskim odgovorima i testa od 5 pitanja otvorenog tipa sa opcijom unosa teksta na raÄunaru ili na papiru. – Kandidat koji je položio pisani dio struÄnog ispita pristupa usmenog dijelu struÄnog ispita koji se provodi kroz strukturirani intervju na kojem Älanovi Komisije vrÅ¡e procjenu kompetencija za obavljanje poslova konkretnog radnog mjesta na koje se kandidat prijavio. Strukturirani intervju Komisija vodi po utvrÄenoj Listi kompetencija koja Äini sastavni dio Instrukcije o provoÄenju struÄnog ispita.
Â
IV. PRIJAVA NA JAVNI KONKURS
Prijavu na javni konkurs kandidati mogu podnijeti na jedan od dva naÄina: online putem web aplikacije âeKonkursâ ili putem poÅ¡te na adresu Agencije, u skladu sa uslovima konkursa.
Online prijava i uÄitavanje dokaza kroz web aplikaciju âeKonkursâ
1. U skladu sa Älanom 10. st. (1) i (4) Pravilnika o karakteru javnog konkursa i postupku postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije BiH prijavu na javni konkurs kandidati podnose putem web aplikacije âeKonkursâ, podnoÅ¡enjem online prijave, u skladu sa Procedurom o postupku elektronske prijave kandidata na javni konkurs1
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita opÄeg znanja dužni su uÄitati kroz korisniÄki raÄun/online prijavu dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke struÄne spreme na Obrascu uvjerenja2 koji je dostupan na web stranici Agencije. Â
Prijava putem pošte i dostavljanje dokaza
1a) Kandidatima je omoguÄena i prijava putem poÅ¡te u formi Obrasca prijave3 dostavljanjem na adresu Agencije navedene u tekstu javnog konkursa.
2a) Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita opÄeg znanja dužni su dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke struÄne spreme na Obrascu uvjerenja4 koji je dostupan na web stranici Agencije.
Â
4. Ostali dokazi:
Kandidati koji uspjeÅ¡no polože struÄni ispit dužni su u roku od pet dana od dana prijema obavjeÅ¡tenja od strane Agencije dostaviti dokaze o ispunjavanju uslova javnog konkursa iz taÄke II. ovog konkursa, izuzev dokaza o zdravstvenoj sposobnosti sa napomenom:
a) Ovjerena fotokopija diplome o zavrÅ¡enom visokom obrazovanju na mjestu ovjere nadležnog organa mora sadržavati napomenu da izvornik – diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaÅ¡tenih lica. Sve ovjerene fotokopije diploma koje ne budu dostavljene na navedeni naÄin bit Äe odbaÄene kao neuredne.
b) Agencija može u svakoj fazi konkursne procedure zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uvjeta javnog konkursa. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit Äe iskljuÄen iz konkursne procedure.
c) Istovremeno s dostavom dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapoÅ¡ljavanje po osnovi posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuÄe dokaze o svom statusu u skladu s propisom na koji se poziva.
d) Kandidati koji imaju položen ispit opÄeg znanja ili su položili struÄni upravni ispit na bilo kom drugom nivou vlasti u Bosni i Hercegovini ili su položili pravosudni ispit, dokaze o položenom ispitu dostavljaju nakon objave rezultata struÄnog ispita.
V. OBAVJEÅ TAVANJE KANDIDATA:
U skladu sa Älanom 30. Zakona i na osnovu Älana 24. Uredbe o uslovima, naÄinu i programu polaganja ispita opÄeg znanja i struÄnog ispita za kandidate za državnu službu u Federaciji Bosne i Hercegovine (âSlužbene novine Federacije BiHâ broj 75/24) Agencija objavljuje rezultat javnog konkursa na Oglasnoj ploÄi (u digitalnom i fiziÄkom formatu) i pisano informira sve kandidate o rezultatima koje su postigli.
Pristup digitalnom formatu Oglasne ploÄe omoguÄen je putem web aplikacije âeKonkurs.â
ObavjeÅ¡tenja o terminima polaganja ispita: Agencija obavjeÅ¡tava kandidate o datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita opÄeg znanja i struÄnog ispita putem web aplikacije âeKonkursâ, https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/ i elektronskim putem (e-poÅ¡ta) u sluÄaju da je ista sastavni dio prijavnog obrasca kandidata.
Putem e-pošte kandidati se informiraju o svim fazama izbornog postupka.
Â
VI. VAŽNE UPUTE KANDIDATIMA
1. Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita opÄeg znanja i/ili struÄnog ispita smatrat Äe se da je odustao od dalje konkursne procedure.
2. Kandidate, koji polože struÄni ispit (pismeni i intervju), Agencija Äe pisano obavijestiti o vremenu i naÄinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa.
3. Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uvjete javnog konkursa s danom njegove objave u âSlužbenim novinama Federacije BiHâ, neovisno od toga kada su dokazi dostavljeni.
4. Kandidat koji u bilo Äemu ne postupi po navodima javnog konkursa bit Äe iskljuÄen iz konkursne procedure bez moguÄnosti ponavljanja propuÅ¡tene radnje.
5. Priprema za ispit: Kandidati mogu koristiti web aplikaciju ILIAS za pripremu ispita na adresi: ilias.adsfbih.gov.ba gdje Äe pronaÄi:
– Pristup materijalima – VodiÄ za polaganje ispita opÄeg znanja i struÄnog ispita.
– Simulaciju ispita – Probni testovi dostupni online.
6. Agencija na upite kandidata odgovara iskljuÄivo putem službene e-mail adrese
Â
VII. PODNOÅ ENJE PRIJAVE NA JAVNI KONKURS
PodnoÅ¡enje online prijave putem web aplikacije âeKonkursâ
1. Online prijava dostavljena putem web aplikacije âeKonkursâ smatra se blagovremenom ako je poslana najkasnije posljednjeg dana roka predviÄenog za podnoÅ¡enje prijave, koji iznosi 15 (petnaest) dana od dana objave javnog konkursa u “Službenim novinama Federacije BiH”.
2. Prilikom podnoÅ¡enja online prijave na javni konkurs, prijava dobiva Å¡ifru pod kojom podnosilac prijave uÄestvuje u daljnjem izbornom postupku.
Â
Podnošenje prijave putem pošte i adresa:
1. Prijava na javni konkurs podnosi se dostavljanjem uredno popunjenog i potpisanog prijavnog obrasca. Prilikom predaje prijave na javni konkurs, prijava dobija Å¡ifru pod kojom podnosilac prijave uÄestvuje u daljnjem izbornom postupku.
2. Prijava dostavljena putem poÅ¡te smatra se blagovremenom ako je poslana preporuÄeno najkasnije posljednjeg dana roka predviÄenog za podnoÅ¡enje prijave, koji iznosi 15 (petnaest) dana od dana objave javnog konkursa u “Službenim novinama Federacije BiH”.
3. Neblagovremene, nedopuÅ¡tene, nerazumljive ili nepotpune prijave bit Äe odbaÄene.
Â
Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine
Kolodvorska 6,
71 000 Sarajevo
s naznakom:
âJavni konkurs za popunu radnih mjesta državnih službenika
u Vrhovnom sudu Federacije Bosne i Hercegovine,
(s pozivom na broj: 06-30-8-704/25)â
Â
NatjeÄaj je preuzet iz drugih izvora oglaÅ¡avanja. Služba za zapoÅ¡ljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natjeÄaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natjeÄaja, niti za greÅ¡ke nastale prilikom prenoÅ¡enja teksta natjeÄaja.
NatjeÄaj je objavljen na oglasnoj ploÄi i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapoÅ¡ljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 18.06.2025.