Posao u HNŽ/K – Å ef odsjeka za računovodstvo i materijalno-finansijsko poslovanje, Å ef jedinice za internu reviziju

19/06/2025

Dnevni avaz, 18.06.2025.

Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17 – Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16) i čl. 8. – 10. Pravilnika o karakteru javnog konkursa i postupku postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH“ broj 10/25), a na zahtjev Vrhovnog suda FBiH, Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje

 

JAVNI KONKURS

za popunu radnih mjesta državnih službenika u

Vrhovnom sudu FBiH

 

I. RADNA MJESTA

01.Å ef odsjeka za računovodstvo i materijalno-finansijsko poslovanje – 1 (jedan) izvrÅ¡ilac,

02.Šef jedinice za internu reviziju – 1 (jedan) izvršilac.

 

Opis poslova:

Za poziciju 01: rukovodi i odgovara za rad odsjeka kojim rukovodi; organizuje vršenje svih poslova iz nadležnosti odsjeka kojim rukovodi; raspoređuje poslove na zaposlenike i daje bliže upute o načinu vršenja tih poslova; osigurava blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje svih poslova iz nadležnosti odsjeka; redovno usmeno ili pismeno upoznaje predsjednika i sekretara Vrhovnog suda o stanju vršenja poslova iz svoje nadležnosti, problemima koji postoje u vršenju tih poslova i predlaže mjere za njihovo rješavanje; postupa po nalozima predsjednika i sekretara Vrhovnog suda u obavljanju najsloženijih poslova iz nadležnosti odsjeka kojim rukovodi; organizuje i koordinira obavljanje svih poslova iz nadležnosti odsjeka i obavlja najsloženije poslove; raspoređuje poslove na zaposlenike i daje im upute o načinu vršenja poslova; izrađuje periodične obračune i završni račun za Vrhovni sud i Sudsku policiju Federacije BiH; priprema i analizira podatke i dokumente potrebne za izradu budžeta Vrhovnog suda i Sudske policije Federacije BiH, te učestvuje u izradi nacrta budžeta sa predsjednikom Vrhovnog suda, drugim državnim službenicima i direktorom Sudske policije Federacije BiH; izrađuje prijedloge budžeta za Vrhovni sud i Sudsku policiju Federacije BiH; vrši praćenje izvršenja budžeta i njegovu analizu; osigurava blagovremenu i ispravnu izradu Instrukcija broj 1. i 2. za Vrhovni sud i Sudsku policiju Federacije BiH; uspostavlja dobru komunikaciju sa trezorom; izrađuje operativne finansijske planove; utvrđuje ključne zadatke u knjigovodstvu; razmatra i analizira prijedloge sredstava; prati finansijska ograničenja ukupnog budžeta; kontroliše izvršenje poslova i zadataka u oblasti materijalno-finansijskog poslovanja; izrađuje bilans, informacije i izvještaje o sredstvima i utrošku sredstava; izrađuje nacrte opštih akata iz oblasti računovodstveno-materijalnih i finansijskih poslova; izrađuje sve vrste analiza i informacija iz oblasti računovodstveno-materijalnih i finansijskih poslova; daje prijedlog vrednovanja radne uspješnosti za državne službenike i namještenike kojima rukovodi; kontroliše vođenje jedinstvene računovodstvene evidencije koja je propisana vazećim propisima; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.

Visina pripadajuće osnovne neto plaće: 2.160,00 KM

Za poziciju 02: rukovodi i odgovara za rad Jedinice za intemu reviziju; obavlja najsloženije poslove i organizuje vrÅ¡enje svih poslova iz nadležnosti inteme revizije; informiÅ¡e predsjednika Vrhovnog suda za Vrhovni sud i direktora Sudske policije Federaciie BiH za Sudsku policiju Federacije BiH o početku unutraÅ¡nje/interne revizije, uz prezentaciju pisanog ovlaÅ¡tenja priprema strateÅ¡ki plan interne revizije Vrhovnog suda i Sudske policije za razdoblje od tri godine, planira i provodi preliminame aktivnosti; priprema godiÅ¡nji plan interne revizije na temelju procjene rizika i usvojenog strateÅ¡kog plana, te nakon njegovog odobravanja od predsjednika Vrhovnog suda, osigurava njegovu adekvatnu implementaciju i nadzor nad njegovim izvrÅ¡avanjem; organizira i koordinira aktivnosti interne revizle i nadzire implementaciju planiranih aktivnosti; osigurava kvalitetu aktivnosti interne revizije u skladu sa pravilima izdanim od CHJ; osigurava kvalitetu aktivnosti interne revizije u skladu sa pravilima izdanim od CHJ; dostavlja izvjeÅ¡taj interne revizije predsjedniku Vrhovnog suda za Vrhovni sud i direktoru Sudske policije za Sudsku policiju; uključuje u zavrÅ¡ni revizorski izvjeÅ¡taj sva miÅ¡ljenja rukovodstva revidirane organizacije – Vrhovnog suda i/ili Sudske policije Federacije BiH; dostavlja konačan revizorski izvjeÅ¡taj predsjedniku Vrhovnog suda za Vrhovni sud i direktoru Sudske policije za Sudsku policiju; izrađuje Povelju unutraÅ¡nj e/inteme revizije; u slučaju sukoba interesa informira predsjednika Vrhovnog suda o postojanju sukoba interesa, informira predsjednika Vrhovnog suda ukoliko se pojavi sumnja na nepravilnosti i/ili prevare koje mogu rezultirati kriminalnim aktivnostima ili krÅ¡enjem propisa radi daljnjeg postupanja; priprema Pravilnik o internoj reviziji i operativne upute; osigurava obuku internih revizora, priprema i dostavlja godiÅ¡nji plan obuke nadležnim rukovodiocima radi odobravanja i osigurava njegovu implementaciju; osigurava učinkovito koriÅ¡tenje resursa dodijeljenih za izvrÅ¡avanje funkcije interne revizije; usmjerava pažnju CHJ na sve razlike u miÅ¡ljenjima između internih revizora i predsjednika Vrhovnog suda i direktora Sudske policije; sarađuje sa Uredom za reviziju institucija u Federaciji BiH u razmjeni izvjeÅ¡taja, dokumentacije i miÅ¡ljenja; čuva svaku državnu, profesionalnu ili poslovnu tajnu koju je saznao tokom unutraÅ¡nj e/interne revizije; čuva sve radne zabiljeÅ¡ke nastale tokom obavljanja unutraÅ¡nje/interne revizije; po potrebi inicira angažman vanjskih eksperata; obavlja i druge poslove u skladu sa propisima koji reguliÅ¡u oblast unutraÅ¡nje/interne revizije; daje prijedlog vrednovanja radne uspjeÅ¡nosti za državne službenike kojima rukovodi; obavlja i druge poslove po nalogu predsjednika Vrhovnog suda koji su u vezi sa poslovima interne revizije.

Visina pripadajuće osnovne neto plaće: 2.736,00 KM

 

II. USLOVI ZA PRIJAVU NA JAVNI KONKURS

Opći uslovi

Kandidati moraju ispunjavati opće uslove iz člana 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine:

1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;

2. da je stariji od 18 godina;

3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uslov za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;

4. da je zdravstveno sposoban/a za vršenje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;

5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta osoba nije otpuštena iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;

6. da nije obuhvaćeno odredbom članka IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine

Pored općih uslova navedenih u javnom konkursu, kandidati moraju ispunjavati i posebne uslove, i to:

Posebni uslovi:

Pozicija 01:

– VSS – VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koje se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, ekonomski fakultet,

– položen ispit za certificiranog radunovođu,

– najmanje 4 (četiri) godine radnog staža

– poznavanje rada na računaru.

 

Pozicija 02:

– VSS – VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koje se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja ekonomskog ili pravnog smjera,

– minimalno 5 (pet) godina radnog staža u struci nakon stjecanja diplome, od čega minimalno tri godine na poslovima revizije ili poslovima interne revizije ili poslovima budžetiranja u javnom sektoru ili poslovima u vezi sa trezorskim poslovanjem ili finansijsko-računovodstvenim poslovima,

– certifikat internog revizora za javni sektor u Federaciji BiH izdat od strane Federalnog ministarstva finansija

– poznavanje rada na računaru,

– poznavanje engleskog jezika i da nije u sukobu interesa u smislu odredbi člana 12. Zakona o intemoj reviziji u javnom sektoru u Federaciji BiH (,,SluZbene novine Federacije BiH”. broj 47/08).

 

III. IZBORNI PROCES

Komisija za izbor provjerava i bira kandidate na osnovu profesionalnih sposobnosti procijenjenih putem ispita općeg znanja (IOZ) i stručnog ispita.

(1) IOZ ima za cilj utvrditi da li kandidati koji konkurišu na radno mjesto državnog službenika posjeduju dovoljan stepen općeg znanja, što je preduslov za rad u organima državne službe u Federaciji. Kandidati koji su položili stručni upravni ispit na bilo kom drugom nivou vlasti u Bosni i Hercegovini ili su položili pravosudni ispit izuzeti su od polaganja IOZ.

(2) Stručnom ispitu pristupaju sva lica koja kao kandidati konkurišu na radna mjesta državnih službenika i koji su prethodno položila IOZ. Cilj provedbe stručnog ispita je provjera sposobnosti kandidata za rad na konkretnom radnom mjestu putem pisanog i usmenog dijela (intervjua):

 

Za radno mjesto rukovodećeg državnog službenika (pozicija 02):

 – pisani dio stručnog ispita sastoji se od: test od 10 pitanja zatvorenog tipa sa opcijskim odgovorima i pisanog rada sa jednim zadatkom.

– Kandidat koji je položio pisani dio stručnog ispita pristupa usmenog dijelu stručnog ispita koji se provodi kroz strukturirani intervju na kojem članovi Komisije vrÅ¡e procjenu kompetencija za obavljanje poslova konkretnog radnog mjesta na koje se kandidat prijavio. Strukturirani intervju Komisija vodi po utvrđenoj Listi kompetencija koja čini sastavni dio Instrukcije o provođenju stručnog ispita.

 

Za radno mjesto državnih službenika šefovi osnovnih i unutrašnjih organizacionih jedinica (pozicija 01):

– pisani dio stručnog ispita sastoji se od: testa od 10 pitanja zatvorenog tipa sa opcijskim odgovorima i testa od 5 pitanja otvorenog tipa sa opcijom unosa teksta na računaru ili na papiru. – Kandidat koji je položio pisani dio stručnog ispita pristupa usmenog dijelu stručnog ispita koji se provodi kroz strukturirani intervju na kojem članovi Komisije vrÅ¡e procjenu kompetencija za obavljanje poslova konkretnog radnog mjesta na koje se kandidat prijavio. Strukturirani intervju Komisija vodi po utvrđenoj Listi kompetencija koja čini sastavni dio Instrukcije o provođenju stručnog ispita.

 

IV. PRIJAVA NA JAVNI KONKURS

Prijavu na javni konkurs kandidati mogu podnijeti na jedan od dva načina: online putem web aplikacije „eKonkurs“ ili putem pošte na adresu Agencije, u skladu sa uslovima konkursa.

Online prijava i učitavanje dokaza kroz web aplikaciju „eKonkurs“

1. U skladu sa članom 10. st. (1) i (4) Pravilnika o karakteru javnog konkursa i postupku postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije BiH prijavu na javni konkurs kandidati podnose putem web aplikacije „eKonkurs“, podnošenjem online prijave, u skladu sa Procedurom o postupku elektronske prijave kandidata na javni konkurs1

2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su učitati kroz korisnički račun/online prijavu dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme na Obrascu uvjerenja2 koji je dostupan na web stranici Agencije.  

Prijava putem pošte i dostavljanje dokaza

1a) Kandidatima je omogućena i prijava putem pošte u formi Obrasca prijave3 dostavljanjem na adresu Agencije navedene u tekstu javnog konkursa.

2a) Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme na Obrascu uvjerenja4 koji je dostupan na web stranici Agencije.

 

4. Ostali dokazi:

Kandidati koji uspješno polože stručni ispit dužni su u roku od pet dana od dana prijema obavještenja od strane Agencije dostaviti dokaze o ispunjavanju uslova javnog konkursa iz tačke II. ovog konkursa, izuzev dokaza o zdravstvenoj sposobnosti sa napomenom:

a) Ovjerena fotokopija diplome o zavrÅ¡enom visokom obrazovanju na mjestu ovjere nadležnog organa mora sadržavati napomenu da izvornik – diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaÅ¡tenih lica. Sve ovjerene fotokopije diploma koje ne budu dostavljene na navedeni način bit će odbačene kao neuredne.

b) Agencija može u svakoj fazi konkursne procedure zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uvjeta javnog konkursa. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz konkursne procedure.

c) Istovremeno s dostavom dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovi posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu s propisom na koji se poziva.

d) Kandidati koji imaju položen ispit općeg znanja ili su položili stručni upravni ispit na bilo kom drugom nivou vlasti u Bosni i Hercegovini ili su položili pravosudni ispit, dokaze o položenom ispitu dostavljaju nakon objave rezultata stručnog ispita.

V. OBAVJEÅ TAVANJE KANDIDATA:

U skladu sa članom 30. Zakona i na osnovu člana 24. Uredbe o uslovima, načinu i programu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita za kandidate za državnu službu u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“ broj 75/24) Agencija objavljuje rezultat javnog konkursa na Oglasnoj ploči (u digitalnom i fizičkom formatu) i pisano informira sve kandidate o rezultatima koje su postigli.

Pristup digitalnom formatu Oglasne ploče omogućen je putem web aplikacije „eKonkurs.“

Obavještenja o terminima polaganja ispita: Agencija obavještava kandidate o datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita putem web aplikacije „eKonkurs“, https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/ i elektronskim putem (e-pošta) u slučaju da je ista sastavni dio prijavnog obrasca kandidata.

Putem e-pošte kandidati se informiraju o svim fazama izbornog postupka.

 

VI. VAŽNE UPUTE KANDIDATIMA

1. Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita smatrat će se da je odustao od dalje konkursne procedure.

2. Kandidate, koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa.

3. Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uvjete javnog konkursa s danom njegove objave u „Službenim novinama Federacije BiH”, neovisno od toga kada su dokazi dostavljeni.

4. Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa bit će isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.

5. Priprema za ispit: Kandidati mogu koristiti web aplikaciju ILIAS za pripremu ispita na adresi: ilias.adsfbih.gov.ba gdje će pronaći:

– Pristup materijalima – Vodič za polaganje ispita općeg znanja i stručnog ispita.

– Simulaciju ispita – Probni testovi dostupni online.

6. Agencija na upite kandidata odgovara isključivo putem službene e-mail adrese

[email protected].

 

VII. PODNOÅ ENJE PRIJAVE NA JAVNI KONKURS

Podnošenje online prijave putem web aplikacije „eKonkurs“

1. Online prijava dostavljena putem web aplikacije „eKonkurs“ smatra se blagovremenom ako je poslana najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnoÅ¡enje prijave, koji iznosi 15 (petnaest) dana od dana objave javnog konkursa u “Službenim novinama Federacije BiH”.

2. Prilikom podnošenja online prijave na javni konkurs, prijava dobiva šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljnjem izbornom postupku.

 

Podnošenje prijave putem pošte i adresa:

1. Prijava na javni konkurs podnosi se dostavljanjem uredno popunjenog i potpisanog prijavnog obrasca. Prilikom predaje prijave na javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljnjem izbornom postupku.

2. Prijava dostavljena putem poÅ¡te smatra se blagovremenom ako je poslana preporučeno najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnoÅ¡enje prijave, koji iznosi 15 (petnaest) dana od dana objave javnog konkursa u “Službenim novinama Federacije BiH”.

3. Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave bit će odbačene.

 

Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine

Kolodvorska 6,

71 000 Sarajevo

s naznakom:

“Javni konkurs za popunu radnih mjesta državnih službenika

u Vrhovnom sudu Federacije Bosne i Hercegovine,

(s pozivom na broj: 06-30-8-704/25)”

 

Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.

Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i  na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.

Mostar, 18.06.2025.

tntportal.ba