Udruženje za razvoj i afirmaciju društva u Bosni i Hercegovini – NODAS (www.nodas.ba) je lokalna, nevladina, neprofitna organizacija sa sjedištem u Sarajevu osnovana kako bi pružila podršku održivom razvoju regiona. Područja djelovanja su:
- Ekonomija
(podrška malim poduzetnicima) - Zaštita, obnova i promocija kuturne i istorijske baštine
- Ekologija
- Zaštita ljudskih prava
Tražimo motivisanu osobu za poziciju Službenika/ice za finansije I administraciju kao dijela malog tima koji upravo kreće sa implementacijom novih projekata. Finansijski Asistent je ključni dio tima koji pored navedenih zadataka aktivno učestvuje i u drugim segmentima implementacije a za sve navedene obaveze obezbjeđena je I obuka te mentorstvo. Službenik/ca za finansije je odgovoran/na za finansijsko-administrativne poslove Nodas-a, kao što su upravljanje finansijskom dokumentacijom, knjiženje poslovnih transakcija, bankovna plaćanja, vođenje blagajne, priprema i arhiviranje finansijske dokumentacije u skladu sa internim procedurama, komunikacija sa dobavljačima i ostali poslovi koji se tiču redovnog finansijskog poslovanja Nodasa.
Ukoliko volite izazove te želite učiti i iskazati svoju kreativnost pozivamo Vas da nam se javite.
Otvorena pozicija: Službenik/ica za finansije i administraciju
Posjedujete:
· Minimalno srednju stručnu spremu (SSS), poželjno ekonomskog usmjerenja
· Najmanje 2 godine iskustva u radu u nevladinim organizacijama na finansijskim poslovima
· Odlična pisana i usmena komunikacija
· Aktivno poznavanje engleskog i B/H/S jezika u pismu i govoru
· Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office (sa fokusom na napredno poznavanje korištenja programa Excel i Word), internet pretraživanja i e-mail komunikacije
· Poznavanje finansijskih procedura i propisa, finansijskog planiranja, upravljanja budžetima i izvještavanja
· Iskustvo sa donatorima i/ili drugim izvorima finansiranja (BMZ, EU, domaći i strani fondovi)
·
Nudimo:
· Ugovor u trajanju od 11 mjeseci sa mogućnošću produženja,
· Jedinstvenu, izazovnu i profesionalnu priliku za rast, razvoj i učenje,
· Podržavajuće,i motivirajuće okruženje neophodno za stabilno upravljanje,
· Podršku tokom svakodnevnog obavljanja zadataka, ohrabrivanje i poticanje samostalnosti u radu,
· Profesionalizam, dinamičnost i posvećenost,
· Poslovna putovanja u BiH
·
Svoje motivaciono pismo i biografiju sa referencama pošaljite putem adrese: [email protected] najkasnije do 04.09.2023 do 15h.
Samo kandidati i kandidatkinje čija prijava bude uzeta u razmatranje, bit će informisani o terminu finalnog intervjua.