Da li vaš ruter ima crvenu lampicu? Ovdje je rješenje za ovaj frustrirajući problem!

Kada “Router” ili usmjerivač pokazuje crveno svjetlo, to može značiti različite stvari: kao što je prekid usluge, pogrešna konfiguracija ili slaba veza, što naravno može dovesti do prekida veze s internetom. Međutim, i za ovaj problem postoje rješenja. Koja su to rješenja, pročitajte u nastavku članka.

ruter

Prvo provjerite kabel i vezu

Jedna od prvih stvari koje biste trebali pokušati je provjeriti kabelsku vezu. Slaba kabelska veza dovoljna je za prekid internetske veze. Provjerite je li Ethernet kabel čvrsto priključen u WAN priključak. Također, prvo uklonite kabel, a zatim ga ponovno spojite. Kada umetnete Ethernet kabel u priključak, trebao bi kliknuti na svoje mjesto, što je znak da je ispravno spojen. Ako kabel ne “klikne” na mjesto, to može biti problem.

Drugo, ako prvi put postavljate Internet, trebali biste također imati na umu da se morate spojiti na pravi priključak. Svaki usmjerivač ima dva priključka: jedan za povezivanje uređaja s vanjskom mrežom (kao što je internet), a drugi za fizičko povezivanje uređaja. Prva vrsta priključka obično je označena kao WAN i na njega morate spojiti internetski kabel. Drugi, obično označen kao LAN ili Ethernet, povezuje internetske uređaje poput računala i televizora.

napajanje rutera

Testirajte napon i kvalitetu napajanja za svoj usmjerivač

Isključivanje se odnosi na postupak isključivanja elektroničkog uređaja, čekanja nekoliko sekundi i ponovnog uključivanja. Ovo je uobičajeni način za rješavanje problema s elektroničkim uređajima jer pomaže u brisanju predmemorija, privremenih stanja i problematičnih konfiguracija. Resetiranje napajanja objašnjava zašto ponovno pokretanje pametnog telefona rješava većinu problema.

Za uključivanje i ponovno isključivanje usmjerivača, isključite ga tipkom za napajanje. U slučaju da nema gumba za napajanje, možete odspojiti kabel za napajanje ili ga možete isključiti. Nakon toga pričekajte najmanje 30 sekundi i ponovno ga uključite. Nakon što se usmjerivač uključi, pokušat će uspostaviti internetsku vezu.

Ažurirajte firmver svog usmjerivača

Zastarjeli firmware također može biti razlog ili jedan od razloga zašto vaš router ima problema s internetskom vezom ili zašto internetska veza “pukne”. Zato je dobra ideja ažurirati firmware vašeg usmjerivača kad god je to moguće. Ažuriranja mogu uključivati ​​optimizacije softvera, što će dovesti do boljih performansi uređaja i može popraviti sve probleme ili ranjivosti povezane s internetom.

Ažuriranje firmvera vašeg usmjerivača uopće nije kompliciran proces. Najprije se morate spojiti na usmjerivač putem Wi-Fi veze ili Ethernet kabela. Zatim se morate prijaviti na administrativnu ploču vašeg usmjerivača pomoću vašu namjensku lokalnu IP adresu. U slučaju da ga ne znate, razgovarat ćemo o tome kako ga možete otkriti.

Postoje dva glavna načina kako biste pronašli IP adresu usmjerivača ili usmjerivača u sustavu Windows: pomoću Windows PowerShell ili putem Centra za mrežu i dijeljenje, unutar upravljačke ploče.

Najlakši način da pronađete IP adresu usmjerivača u sustavu Windows je korištenje sučelja Windows PowerShell.

ip adresa rutera

Desnom tipkom miša kliknite Start i potražite Windows PowerShell. Otvorite aplikaciju i unesite: ipconfig

Zatim pritisnite enter i pojavit će se razne IP adrese. Pronaći ćete IP adresu vašeg usmjerivača pokraj Zadanog pristupnika.

Drugi način da pronađete IP adresu vašeg usmjerivača u sustavu Windows je putem upravljačke ploče. Otvorite upravljačku ploču i idite na Mreža i internet -> Prikaži status mreže i uređaja ili “Mreža i internet -> Prikaži status mreže i uređaja”. Ovo vas vodi do centra za mrežu i dijeljenje, koji vam pokazuje mrežu na koju ste povezani. Pored veze vidjet ćete plavi tekst koji opisuje vrstu mrežne veze, kao što je Wi-Fi ili Ethernet. Kliknite na ovaj tekst. Ovo otvara mali statusni prozor s informacijama o vašoj vezi. Kliknite na “Detalji”.

Pojavit će se dodatni skočni prozor s više pojedinosti o vašoj vezi. Pored zadanog pristupnika IPv4 vidjet ćete IP adresu vašeg usmjerivača.

Nakon prijave provjerite postoji li ažuriranje firmvera za vaš ruter. Postupak ažuriranja firmvera usmjerivača razlikuje se ovisno o proizvođaču i modelu. Za specifične upute za vaš model usmjerivača, pogledajte web stranicu za usmjerivač koji koristite.

resetiranje rutera

Vratite ruter na tvorničke postavke

Vraćanje na tvorničke postavke još je jedan način na koji možete riješiti problem treptajućeg crvenog svjetla na vašem ruteru. Vraćanje na tvorničke postavke vraća usmjerivač na zadane ili zadane postavke, što može pomoći u rješavanju mnogih problema, osobito ako je usmjerivač pogrešno konfiguriran. Prije resetiranja usmjerivača, imajte na umu da će sve vaše prilagođene konfiguracije, uključujući postavke bežične mreže, biti izbrisane. Bilo bi lijepo imati negdje dostupne sve potrebne prilagođene konfiguracije za jednostavnu konfiguraciju nakon vraćanja na tvorničke postavke.

Usmjerivač možete vratiti na tvorničke postavke na jedan od dva načina: pritiskom i držanjem namjenske tipke za resetiranje na stražnjoj strani nekoliko sekundi ili klikom na opciju resetiranja na administratorskoj ploči. Nakon resetiranja, uključite “router” i konfigurirajte internetske postavke s odgovarajućim konfiguracijama. Ako je sve u redu, usmjerivač više ne bi trebao pokazivati ​​crveno svjetlo.

Obratite se svom davatelju internetskih i mrežnih usluga

U slučaju da nijedno od gore navedenih mogućih rješenja nije dalo željeni rezultat, vrijeme je da kontaktirate svog davatelja internetskih usluga (ISP). Ako trebate pravilno konfigurirati svoj usmjerivač nakon resetiranja, oni vam mogu pomoći da ga ispravno postavite. Osim toga, mogu vam dati dodatne savjete o tome zašto nemate internet na svom uređaju.

ruter

To bi mogao biti problem s isporukom ili problem s isporukom usluge s vašim internetskim i mrežnim davateljem usluga

Jedan od razloga zašto imate problema s internetom je prekid usluge. Ako internetska veza vašeg ISP-a ima problema ili je u tijeku održavanja, bilo u vašem području ili na cijeloj mreži, vaš će usmjerivač pokazivati ​​trepćuće crveno svjetlo

Možete provjeriti ima li vaš ISP ažuriranja usluge na društvenim mrežama ili njihovoj službenoj web stranici. Isto tako, Downdetector je web stranica koja vam na praktičan način može poslužiti da provjerite ima li pojedini servis problema. Otvorite Downdetector i potražite posebnu stranicu za svog davatelja internetskih i mrežnih usluga.

Vaš ISP vas je možda upozorio na prekid rada putem SMS-a ili e-pošte. Konačno, ako ne možete pronaći komunikaciju ili probleme koji utječu na vašeg ISP-a na mreži, trebali biste ih kontaktirati i pitati u čemu je problem.

Napisao: Ivan Hečimović

Post Vaš ruter pokazuje crveno svjetlo? Ispod su rješenja za ovaj dosadni problem! prvi put se pojavio na PC CHIP-u.
Izvor: ( pcchip.hr / NodeJS.rs )

Izvor: ( nodejs.rs / Javno.ba )

drugi upravo čitaju